• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tissot supercompressor, inklusive prova-på-erbjudande!

Strindberg

Patek
2-Faktor
Nu säljer jag en riktig knasklocka, i kalasskick.
Edit 170524: lagt till lite info angående servicen,

Har du över "typ" 300 relevanta inlägg har på KS eller bra omdömen i goodguys från könda profiler kan du få klämma och känna på den under ett dygn, utan att pröjsa den innan. Självklart står du frakten till dig samt eventuell returfrakt.

Uret är en Tissot T12 från 1971, automat. Av någon anledning står det inte T12 under automatic som det gör på de bilder jag googlar fram.

En kul sak med denna - och den detalj som är svår att skiljas från - är den snygga länken. På de bilder jag sett på liknande har de en vikt oysterlänk, men denna har solida länkbitar, med både borstade och polerade ytor.

Skicket är mycket bra, några smårepor som framgår av bilderna finns, men inga andra tråkigheter. Kronorna är original.

Klockan är relativt nyservad av @Minuteman, har dock börjat sakta sig litet. Ruckning, kanske?
Den mäter 43 mm utan kronor, och länken har inga extra bitar, men bör räcka ända upp till 19 cm handled, och kan kortas.
Jag har dock inte trycktestat den efter service.

Klockan kostar dig 4500 kronor, inklusive rekad frakt. Swish/cash. Kör gärna F2F i Hälsingland över en kaffe. Returmöjligheterna kommer du och jag överens om i samband med köp, jag vill att du som köpare ska vara nöjd.

PM:a frågor!
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Senast ändrad:
Topp