• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tissot Tissonic

Jonte73

Audemars
Jodå det var här den hamnade :)

Nos Tissonic från 1975
Donnan var tvungen att ta den och hon är rånöjd.

Några pics.
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Brummar som ett värmeverk, mysigt :)
 
Senast ändrad:

mega

Rolex
Jodå det var här den hamnade :)

Nos Tissonic från 1975
Donnan var tvungen att ta den och hon är rånöjd.

Några pics.
image.jpg
image.jpg
image.jpg

Brummar som ett värmeverk, mysigt :)
Vad läcker! NOS som i oanvänd ? Vad handlar det om för pengar ungefär ? Det är väl stämgaffelverk i dessa, hur är det med service ? Går dom överhuvudtaget att serva ordentligt ?
 

Jonte73

Audemars
Vad läcker! NOS som i oanvänd ? Vad handlar det om för pengar ungefär ? Det är väl stämgaffelverk i dessa, hur är det med service ? Går dom överhuvudtaget att serva ordentligt ?
Jo den är troligen oanvänd med etiketter och skyddsfilm kvar.

Har inte hittat någon i detta skick och pröjsade under tre för denna.

Service och delar finns här.
http://electric-watches.co.uk
 

PeterLu

Omega
2-Faktor
Jag har också plockat upp en sån här NOS idag. Undrar om dom sålde dåligt när det begav sig? Min komi ett enkelt blått plastetui märkt Tissot. Knappast original tänker jag. Enligt uppgift skulle klockan vara från 1973, men det är osäkra uppgifter. Någon som har några uppgifter?
Snapseed.jpg
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Jag har också plockat upp en sån här NOS idag. Undrar om dom sålde dåligt när det begav sig? Min komi ett enkelt blått plastetui märkt Tissot. Knappast original tänker jag. Enligt uppgift skulle klockan vara från 1973, men det är osäkra uppgifter. Någon som har några uppgifter?
Snapseed.jpg
Jag har två snarlika fast i stål, 1973 klingar bekant som tillverkningsår på mina med. :)
 
Topp