• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Tissot Visodate från 50-talet.

Strindberg

Patek
2-Faktor
Visodate från 50-talet, med grymt skön patina.
Roulettedatum (varannan siffra röd/svart), bra funktion och tidhållning, enligt ett internet-rykte genomgången av urmakare för något år sedan.
Köpte denna mest åt en polare, men han backade ur eftersom han tyckte 34 mm var i minsta laget. För er med bättre omdöme än så finns här ett bra tillfälle!

Jag köpte denna klocka här på forumet i våras, och nu säljer jag den (förhoppningsvis) för MER pengar än jag köpte den för.

Detta beror inte på att jag är vansinnig, utan på att jag noggrannt polerat bort en massa repor på glaset samt tagit bort det mesta av perlonspåren på bakboetten. Jag har även glansat upp boetten, men inte tagit bort några dings.

Jag tror att den är värd 800 pix inklusive rek, levereras på noname brunt läder, typ nytt, samt att jag kan skicka med ett svart ostoppat Hirsh som passar dig med lite smalare handleder (yttersta hålet med 18 cm). Kan tänka mig byte mot pengar eller bra sprit.

Returmässigt tänker jag såhär: Tycker du att jag beskrivit uret felaktigt så kan vi prata om det, skulle vi komma överens om att köpet ska gå tillbaka så pröjsar du all frakt.

image.jpg
image.jpg
image.jpg
 
Topp