• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tissot Visodate

KSY

Breitling
Hej!
Tyckte det var dags att göra ett inlägg här på klocksnack, så tog fram systemkameran och tog några simpla bilder på min första och enda automatiska klocka, en Tissot Visodate [T019430B]. Dessutom var det första gången jag tagit några klockbilder, så jag kan inte påstå att de är några mästerverk.
Ko1Xnvw.jpg
AhCBCpc.jpg
hLXkuLD.jpg
rnNzF73.jpg
1mJOjPD.jpg
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det var den klockan som drog ner mig i träsket... Tyckte den var för dyr i affär så jag började leta på nätet...
Bad move!! Faan vad pengar jag sparat om jag köpt en rakt av:)
Givetvis har jag ägt en men den kom nog in som nr 8 eller 9. Är nu såld:-/
Mycket klocka för pengarna!!
 
  • Like
Reactions: KSY

AndersE

Cartier
2-Faktor
Snyggt! Jag har också ägt en och kan hålla med om att det är en fin klocka. Dock lite för stor för min handled, tyvärr.
 

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Snygga bilder och schysst klocka! Testa någon dag att ta några bilder med dagsljus från ett fönster, det bör bli grymt med tanke på att du lyckades bra med lampljuset! [emoji2][emoji106]
 
Topp