• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tjäna! Alla KS-are Af Sjodahl is back in the house!

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Vad skönt!!! Hjärtat slog några extra volter av glädje når denna tråd dök upp. Som sagt blev vi lite oroliga. Men nu är ordningen återställd. Väääälkooomen back!!!
 

san

Cartier
2-Faktor
Du har en del paketöppningstrådar att plöja igenom och lajka! Gjordes en sammanställning på hur många klockor som hade kommit och gått under januari månad för någon vecka sen, och jag tror jag fick det till 111 stycken :eek:

Varmt välkommen tillbaka!
 

Bolio

Panerai
70 dagar utan Af Sjodahl är 70 dagar för mycket, underbart att du är tillbaka du har absolut varit saknad.
Stort välkommen tillbaka.
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Sjukt det här med forum man tycker om... trots att vi inte träffats har jag flera gånger under din frånvaro kommit på mig själv med att fundera på vart du hållit hus. Skönt att du är tillbaka!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Åter igen så vill jag tacka alla som välkomnat mig tillbaka på ett eller annat vis! Det värmde ett gubbhjärta och jag var tom nära och fälla en tår :rolleyes:. Att så många har saknat än känns fantastiskt måste jag säga.

Det är härligt att ha så många underbara vänner med ett helt sjujävla underbart intresse, synd bara att inte fler personer delar det med oss.

Ha en trevlig söndag bröder och systrar! Och på återseende, var så säker :cigar::cool::hungry:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Får man fråga Af Sjodahl, har det runnit några klockor under broarna under tiden du varit härifrån?



Nej det har varit väldigt lugnt på den fronten, har visserligen kollat ebay efter en vit Camel Superchrono utan större framgång. Fast nu suger det i klockköpar tarmen som bara den, har sett några som jag är intresserad av. Panerai, Omega och Rolex ligger högst på listan. Jag är ju fanboy av Rolle så det lutar nog mest åt en sådan tror jag. Dock vet jag ej vad jag är ute efter, en 14270 eller en 16753 känns som bra komplement till samlingen iaf. Hehe...vet inte om det var svaret på din fråga, men jaja jag hoppas det iaf :D.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Nej det har varit väldigt lugnt på den fronten, har visserligen kollat ebay efter en vit Camel Superchrono utan större framgång. Fast nu suger det i klockköpar tarmen som bara den, har sett några som jag är intresserad av. Panerai, Omega och Rolex ligger högst på listan. Jag är ju fanboy av Rolle så det lutar nog mest åt en sådan tror jag. Dock vet jag ej vad jag är ute efter, en 14270 eller en 16753 känns som bra komplement till samlingen iaf. Hehe...vet inte om det var svaret på din fråga, men jaja jag hoppas det iaf :D.


Jag tror det var svaret på frågan :) Kortfattat så kan vi säga att svaret på frågan var nej :)

Skulle vara fett att se något annat än en Rolle, typ en Panna som du var inne på, tror av nån anledning att du skulle välja en inte allt för vanlig :) Have fun hunting!
 
Topp