• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tja, nya här!

Richie_evd

Breitling
Hej

Som sagt ny medlem :)

Lite om mig själv. 35 år, bor i sthlm. Äger 2st omega klockor planet ocean xl, samt speedmaster schumacher limied från 2005. Ref. 3559.3200

Har siktet inställt på en Daytona och måste finansiera detta med att kränga av speedmastern :(

Nu till min fråga, vart tycker ni man säljer klockor bäst? (blocket är inget alternativ.)

Tacksam för svar!

//Rikard
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Hör med luxurywatches.se vad du kan få i inbytte, de brukar ha en och annan Dytona inne. Tror det mest brukar vara begagnade om det är en i stål du vill ha men de har en del nya klockor också.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Måste bara fråga varför Blocket inte är ett alternativ? En sak att det är lite så där men lägg ut en annons utan ditt mobilnummer så får du alla svar till din mail och avgör själv om du vill svara så de kan se din mailadress. Kostar bara 60kr har jag för mig så värt ett försök.
 

Richie_evd

Breitling
Ta
Välkommen hit.
Kolla med Uretvintage.se
Dom har flera olika dealer om du vill sälja till dom eller genom dom.
Ska googla runt lite och se vad jag kan hitta. Tusen tack för tipsen!

Anledningen till min något negativa ton till blocket är då jag precis sålde min V70 -11 summum vilket borde vara en bil för hyfsat normala köpare. Men det ska däcksparkas, visningstider som inte hålls osv. Men de e klart en klocka och en bil kanske inte är samma sak. Ska suga på den karamellen. Tack!
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Ta
Ska googla runt lite och se vad jag kan hitta. Tusen tack för tipsen!

Anledningen till min något negativa ton till blocket är då jag precis sålde min V70 -11 summum vilket borde vara en bil för hyfsat normala köpare. Men det ska däcksparkas, visningstider som inte hålls osv. Men de e klart en klocka och en bil kanske inte är samma sak. Ska suga på den karamellen. Tack!

Förstår dig, har samma erfarenhet av Blocket. Men om du ändrar dig och läger ut klockan där se till att inte skriv ut ditt nummer så kan du sålla bort de värsta mupparna.
 
Topp