• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tjoffe

laketwig

Patek
2-Faktor
Har sålt en klocka till denna genomsympatiska klocknörd. Pengarna på kontot innan jag ens hade lyckats fundera ut vad jag skulle göra med dom ... ;)! Goodguy!
 

calzone

Vacheron
tjoffe är en riktig hedersman, gjorde en bytesaffär och Tjoffe skickade till mig först då han saknade ref men nu behöver han inte göra det mer :), 110% goodguy !
 

tedlapidus

Cartier
jättefin breitling ,har jag köpt från honom
snabb leverans , och vällpaketerad
tack för en smidig affär
100% goodguy
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Sålt en Cartier. Inga problem, lätt att göra med, trevlig kontakt och snabb betalning. 100%!
 

Pez-ez

Panerai
2-Faktor
Sålde ett Hirsch till tjoffe, snabb betalning och trevlig kommunikation, rekommenderas. Jag fick till och med dricks :)!
 

Margarinkungen

Viking Line
Friends Of KS
2-Faktor
Sålde en klocka på distans, allt fungerade som förväntat och vi hade dessutom ett långt mycket trevligt telefonsamtal.
Certifierad good Guy!
Mk
 

TerryTee

Audemars
2-Faktor
Supersmidig, trevlig och inga konstigheter som köpare. Om än göteborgshumor;)!
100% goodguy, rekommenderas!
 

Johled00

Panerai
2-Faktor
Sålt ett par skjortor till Tjoffe, enkelt och smidigt.

Han skickade även ödmjukt pengar för frakt som inte efterfrågats. GG!
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Sålt Lifestyle till Tjoffe.
Snabb och smidig affär, utan krångel. Swishade nästan omgående efter inledd kontakt :)
 

OddD

Panerai
2-Faktor
Sålde en jacka till tjoffe, enkelt, smidigt och han svischade snabbt.
En Good guy hos mig med.
/OddD
 
Topp