• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tog med mig lite jobb från banken idag...

Donkii

Boushh
2-Faktor
Haha, kingen levererar! Go big or go home ;)
Lycka till vännen, jag hoppas du finner det du söker!
 

TiE

TiE Bomber
Pledge Member
2-Faktor
Ja jäklar Affe! Inser att du inte har ett bankfack utan ett helt bankvalv....kanske typ Harry Potter??:cool:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grym jävla hög broder :D!!



TACK Bro ;) ! Förmodligen har den högen kostat mig en extra klocka :D! Men det är det värt, för mig skulle det kännas helt fel att inte få med båda boxarna, cert och så mycket tillbehör som möjligt. Är som spencer66 förmodligen, en tillbehörs nörd...
 

Målarn

The Steak
TACK Bro ;) ! Förmodligen har den högen kostat mig en extra klocka :D! Men det är det värt, för mig skulle det kännas helt fel att inte få med båda boxarna, cert och så mycket tillbehör som möjligt. Är som spencer66 förmodligen, en tillbehörs nörd...

Hahah men så är det, bara bita ihop ;)!! Schysst med Fullsets juh :D
 

Watch out

Cartier
fullset.jpg
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Ta ett par rejäla sniffs i boxarna några gånger om dagen. Doften från en Rolexbox är något speciellt :hungry:
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Har du provat, Ebay..............försiktigt bara,finns mycket fake........



Har kollat där, vet om att det är mycket fake ute på marknaden. Blir en sväng på rolexvintageforum också med jämna mellan rum, finns det några fler ställen man kan tänka sig som du vet om.

Grejen är att dom flesta av mina boxar är kompletta, men det är inte åldersrelaterade böcker i vissa av dom, en bok är rätt, den andra har säkert kompletterats i efterhand av någon, långt innan jag köpte klockan.
 

BME

Cartier
Du kan ju bygga ett fort med alla boxar o kartonger...
Mmmm ett rolexfort det är inte illa det :)
 

ssp226

Cartier
Vad saknar du? Jag kanske har något som ligger i någon låda.

då tiden inte räcker till i morgon att gå till bankfacket sitt.

Nu skall det till och uppdateras/kompletteras bland boxarna som saknar tidsenliga böcker, kalenders , Tags osv i helgen. Vad säger ni om det alla HATERS :wideyed: ;):rolleyes: som är emot att komplettera sin klockor i efterhand, MoaHahaha, kommer inte bli lätt och i vissa fall så kostar det skjortan. Men ni som vet vad jag pratar om, är inte dofton från en Rolex box bland det bästa som finns Sniffffffffffffffffffffffff!

Men om jag någon gång kommer att sälja på köp & sälj så lovar jag tala om att det kompletteras med tidsenliga böcker i efterhand , Mokej:cool:!
 
Topp