• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tonis Ur i Kortedala

alexndr

Rolex
2-Faktor
Känner igen det också, de gångerna jag varit där med funderingar har han alltid suttit och pillat med klockor och kunder antingen varit inne eller kommit in under den korta stunden jag varit där.

Tror f ö att han är pensionär, så han är glad att få pyssla med saker på dagarna, vilket kan förklara prisbilden. Dock inte använt honom än.

Med den prisbilden har jag svårt att se att han gör någon vinst. Han verkar ju driva det som en enskild firma men med väldigt låg omsättning och 0 anställda.
 

MartinL

Omega
När jag pratade med honom på telefon första gången sa han att han hade jättemycket jobb och att han försökt anställa en urmakare men att det var omöjligt att få tag på personal. Tycker i alla fall att det är toppen att man kan få en service för en femhunka, något som kan rädda många gamla lite billigare klockor.
 
Topp