• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Torpartråden

Alligatorn

Cartier
Sen har vi google också. Sökte på OWG och det första som kom upp var ett inlägg på ks där det stod vad det betydde.
Sen om man läser lite så snappar man upp det rätt snabbt när det är i ett sammanhang.
T.ex. Jag vill bli OWG, är trött på att byta klocka varje dag och allt detta flippande!

Jag tyckte tråden fyller ett syfte om än lite för lik "Korta klockrelaterade frågor".
Sen kan man diskutera namnvalet att den ska vara lätt att hitta för nyanlända. Jag trodde först att det var en OT tråd om torp/landställen igen..
 

Airman

KS Explorers Club
2-Faktor
Förvisso. Men jag önskade snarare en brygga mellan att inte veta vad Gråhandlare betyder till att kunna rabbla urverksref i sömnen.
Du är för ivrig. Du vill ha en quickfix när det gäller att öka på din klockkunskap från lite till allt på två dagar men så funkar det inte i praktiken. Ha tålamod och tänk att Google och klocksnack är din vän...
 
Topp