• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Trä-klocka...

...imponerande, men inte så snygg kanske...

http://www.dailymail.co.uk/news/art...carves-functioning-watches-entirely-wood.html

article-2329082-19EE8A01000005DC-324_634x475.jpg
 

MERL

Omega
Haha daily mail utvecklas åt det rätta hållet...

Precis som dagens industri som mer och mer närmar sig aftonbladets nivå när det kommer till journalistik, tragiskt
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Skrämmande minst sagt. Speciellt deras "artiklar" om världens rikaste människor genom historien. Wow
Artiklar och artiklar, ibland står det ju bara några rader.... Gärna med märklig syftning eller så framgår det ej om det tex är dollar, SEK, euro i beloppen. Gärna med aftonbladet-rubriker och ingresser som "vi vet XXX - klicka här"
 

MERL

Omega
Wikipedia är ju annars deras kanske flitigaste källa på senare tid..

Gillar deras "reklam" för kändisars bostäder som de öser på med konstant
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Wikipedia är ju annars deras kanske flitigaste källa på senare tid..

Gillar deras "reklam" för kändisars bostäder som de öser på med konstant
Ja eller nått annat snaskigt, så som "så mkt tjänade kändis X i sitt bolag, varav han/hon plockade ut Y i utdelning". Nästan imponerande hur Bonnier lyckas köra det varumärket totalt i sankt :facepalm:
 

NiklasArvid

Mon Mothma
2-Faktor
jag har köpt ritningar o lite kullager till den här, och när mitt extraliv kickar in så ska jag ta tag i det projektet... el på semestern i julli....

 

twisted

Cartier
Helgrymt! En sån skulle man ha! Önskar man hade haft skillsen att skapa något sådant då den inte lär vara billig direkt, någon som vet prislapp eller om det ens går att köpa ?
 
Topp