• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Träffa på Masterkiller och Adl_Sthlm hos...

Målarn

The Steak
Rob Engström såklart, där satt båda två och klämde på en varsinn Datejust II, med Räfflad ring Såklart ;)!!
MK verka tröttna på den väldigt snabbt när helgulds Yachtmaster II kom fram haha


Daniel tog fram Sky-Dwellern, FY FAN vad FET !!!! Gillas :D


JoberMans favorit klocka :D


Sen fick jag klämma på nåt jag velat klämma på bra länge!!
5070P (+800.000kr)


59060R eller G?? Men iaf, väldigt Vacker skapelse!!




Stort Tack till Daniel !!! Hade en lång och trevlig pratstund med Daniel ang Patek, Rolex osv!!
Pan Ams Rolex kom på tal också ;)

Drog till Hornsbergs strand för lite sushi på Ikiru!! Muuummaaa


:rolex:
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
JoberMans favorit klocka :D
Haha! Jag fattar inte hur man tänkte. Tror fortfarande att YM II är ett internt skämt på Rolex utvecklingsavdelning.
"-Vad säger ni, grabbar?" frampå småtimmarna efter en blöt fest. "Ska jag föreslå det här på måndag? För mycket av det mesta och ingen sammanhängande tanke alls?
"-Kör för fan. Tror inte att du vågar."
"-Ska vi slå vad? Jag sätter en 500-grams Toblerone och ett gökur på att jag gör det. Vågar du sätta emot?"
"-You bet."
Osv...
 
Haha! Jag fattar inte hur man tänkte. Tror fortfarande att YM II är ett internt skämt på Rolex utvecklingsavdelning.
"-Vad säger ni, grabbar?" frampå småtimmarna efter en blöt fest. "Ska jag föreslå det här på måndag? För mycket av det mesta och ingen sammanhängande tanke alls?
"-Kör för fan. Tror inte att du vågar."
"-Ska vi slå vad? Jag sätter en 500-grams Toblerone och ett gökur på att jag gör det. Vågar du sätta emot?"
"-You bet."
Osv...

Helt fel, YMII är sjukt grym och en av dom coolaste helguldarna...
 
Guldregn...

F7C7230E-DDE9-4D08-9E86-6E36EE8F5EA9-169-000000088814B3A9_zps8467295d.jpg
 

Barda

Cartier
Haha! Jag fattar inte hur man tänkte. Tror fortfarande att YM II är ett internt skämt på Rolex utvecklingsavdelning.
"-Vad säger ni, grabbar?" frampå småtimmarna efter en blöt fest. "Ska jag föreslå det här på måndag? För mycket av det mesta och ingen sammanhängande tanke alls?
"-Kör för fan. Tror inte att du vågar."
"-Ska vi slå vad? Jag sätter en 500-grams Toblerone och ett gökur på att jag gör det. Vågar du sätta emot?"
"-You bet."
Osv...
Haha!
 

Josef B

Bestraffaren
Stod fastklistrad utanför Rob E ca kl 15.20 idag, kunde se Daniel vid Rolex vintagemontern. Man kan nog fortfarande se mina ansiktsdrag målade på rutan :D
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vem fan lägger mayyo på sushi? Den personen borde dräpas och därefter bli uppsagd, i den ordningen. Därefter borde personen bli tvingad att titta på "Jiro, dreams of sushi" i helvetet under återstoden av evigheten.
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Rob Engström såklart, där satt båda två och klämde på en varsinn Datejust II, med Räfflad ring Såklart ;)!!
MK verka tröttna på den väldigt snabbt när helgulds Yachtmaster II kom fram haha


Daniel tog fram Sky-Dwellern, FY FAN vad FET !!!! Gillas :D


JoberMans favorit klocka :D


Sen fick jag klämma på nåt jag velat klämma på bra länge!!
5070P (+800.000kr)


59060R eller G?? Men iaf, väldigt Vacker skapelse!!




Stort Tack till Daniel !!! Hade en lång och trevlig pratstund med Daniel ang Patek, Rolex osv!!
Pan Ams Rolex kom på tal också ;)

Drog till Hornsbergs strand för lite sushi på Ikiru!! Muuummaaa


:rolex:

Rolexarna är fina, men Patekerna? Tror jag vet vart ifrån Theorema har hämtat inspiration... ;)
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Den där Sky-Dwellern är FET. Ska det vara helguld YG Rolex så ska det antingen vara en sådan, DDII eller Målarns GMT.
 
Topp