• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Träffade professorn och hans lärjunge...

Rossi

Rolex
2-Faktor
Kom hem med denna:

IMG_20121230_173542.jpg


Om professorn mot förmodan läser detta ska du veta jag känner mig hedrad att ha träffat dig. Ödmjukt tack till er båda.
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Träffade professorn och hans lärjunge...

Rossi skrev:
Kom hem med denna:

IMG_20121230_173542.jpg


Om professorn mot förmodan läser detta ska du veta jag känner mig hedrad att ha träffat dig. Ödmjukt tack till er båda.

Helt fantastiskt!! Överlägset coolaste klockan någonsin...
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Ja, för första gången någonsin hajar jag till varje gång jag kollar ner på vänster handled. En klocka jag beundrat på avstånd och trånat efter på ploprof.com. Haft mappar i datorn döpta till "ploprof" med bilder, undrat hur stor den är, hur den känns osv. Nu sitter ett bra ex på armen. Känns oerhört bra.
 

Kson

Patek
2-Faktor
Rossi skrev:
Ja, för första gången någonsin hajar jag till varje gång jag kollar ner på vänster handled. En klocka jag beundrat på avstånd och trånat efter på ploprof.com. Haft mappar i datorn döpta till "ploprof" med bilder, undrat hur stor den är, hur den känns osv. Nu sitter ett bra ex på armen. Känns oerhört bra.


Grattis!
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Grattis! Jag hoppas den härliga känslan håller i sig varje gång du kollar ner på armen och ser denna best, en klassiker!
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Ja och nu finns det en 5513 i Karlstad trakten med! Tillsammans med en del annat :)

/Martin
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Precis dem! Får väll bli en GTG för mellersta sverige & bäst-kusten i Karlstad trakten!

/Martin
 

Rossi

Rolex
2-Faktor
Ja. Vi kan dyka i älven. Jag kör Ploprof, du 5513, professorn 5512. Jacob får stå vid Timmys glassbar och kolla månfasen.:-D
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Rossi skrev:
Ja. Vi kan dyka i älven. Jag kör Ploprof, du 5513, professorn 5512. Jacob får stå vid Timmys glassbar och kolla månfasen.:-D


+1 Så blir de, får bli när Isen släppt alternativt får vi såga upp en vak!
 
Topp