• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråd nr 100!

Vilka här är gamla TTT'are och vilka är nya? vore kul att veta, själv så är jag gammal TTT'are med samma nick här som här där...
 

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Jesus christ Spencer! Redan 91 inlägg och med titeln "Länsman". Här går det undan må jag säga!

Hundrade tråden också och forumet känns verkligen levande. Vilken rivstart! Känns som att det kommer bli riktigt bra det här. Men hur går det med planerandet för den där kick-offen? Kanske går att styra upp något med OTV? Eller är Johns TV-kanal exclusive för TTT? Kanske går att lösa med någon joint-venture/co-op thingy.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Skitkul! Tycker det är extra kul att det är lite blandat mellan gamla TTT'are och nytt friskt blod. Borgar för bra fart och stark egen identitet.

Alla som vill är välkomna att joina in och bidra!

Keep it up! :)
 

Barda

Cartier
Jag var medlem på TTT, men tyckte att det var så förbannat jobbigt att skriva inlägg där så det blev aldrig av. Snokade bland köp&sälj ibland dock... Peeping Tom - Armbandsur remix kan man säga..
 

Jomppe

Omega
2-Faktor
Jag har lurkat runt på TTT några år. Har postat lite gran och sålt/köpt en del. Jag har dock ledsnat rejält på forumplattformen (eller vad det heter) så jag kommer nog hänga här en hel del.

//John
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Same, same men med ny energi tack vare engagemanget här från alla. Det här är inte den klassiska "new suit, same shit"-fällan som många webbplatser faller i vid omgörningar utan det här bådar gott, smakar dallrig aladåb må jag säga!
 

timeisonmyside

Breitling
TTT:are, men inte en dag försent att testa något nytt. Jag undrade så smått var vissa tagit vägen men nu trillade poletten ner. Vi ses i träsket!
 
Vilket lyft med tapatalk! Hängt på TTT i kanske 6 mån. 60-talare, plexi och mögel gillar jag. Liten, blandad samling med 5513 och Speedy som toppar än så länge.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Från TTT här med... Inte för att man har varit så aktiv, men det blir det nog ändring på nu!
 

Ricrob

Patek
Underbart, vilken start på dagen!

Blev under morgonens toabesök uppgraderad till "Varm i kläderna" här OCH " Expert" i Yatzy World, i samma veva! :cool:

Känns som det kommer bli en bra dag!

//Ricrob
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ricrob skrev:
Underbart, vilken start på dagen!

Blev under morgonens toabesök uppgraderad till "Varm i kläderna" här OCH " Expert" i Yatzy World, i samma veva! :cool:

Känns som det kommer bli en bra dag!

//Ricrob

Grattis till två grymt tunga titlar! :)
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Ricrob skrev:
Underbart, vilken start på dagen!

Blev under morgonens toabesök uppgraderad till "Varm i kläderna" här OCH " Expert" i Yatzy World, i samma veva! :cool:

Känns som det kommer bli en bra dag!

//Ricrob

Fler än jag som surfar klockforum under toabesöken med andra ord. Sitter här nu och funderar på att testa tapatalk-appen.
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Ricrob skrev:
JakobZ skrev:
Från TTT här med... Inte för att man har varit så aktiv, men det blir det nog ändring på nu!
Ja, skärpning! ;) Skulle du flytta till UK, eller missuppfattade jag det?

//Ricrob

Haha! Rickard, Rickard... Stämmer bra!

Håller ögonen på en Sjöö Sandström för tillfället, men affär får vänta till jag är tillbaka i Svea Rike igen.
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
JoberMan skrev:
Fler än jag som surfar klockforum under toabesöken med andra ord. Sitter här nu och funderar på att testa tapatalk-appen.

Skulle aldrig erkänna det officiellt - men visst är det så... vi män kan ju multitaska! Det ju kvalitetstid i dubbel bemärkelse att läsa några trådar samtidigt som man "gör sin sak" :mrgreen:
 

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Gott att få skriva av sig lite....
Detta var ett tag sedan denna tråd skapades.

Fan vilken vecka man har haft, inte mycket som har gått bra. Men så är det ibland. Sista veckan innan semestern :)

Nu känns det mycket bättre efter att fått lätta på hjärtat.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Nu såg jag att detta inte är tråd nr.100 det är tråd nr.103
Jag känner mig lurad Spencer66

Vilken är tråd nr.1??
Kan inte hitta den


Detta är tråd nr 100. Räkneverket tickar på, även när andra trådar raderas. Skulle ID't ändras varje gång man tog bort något så hade det blivit galet med länkningar.
Nr 1 är en testtråd, likaså nr 2.
Nr 3 är dock den här: https://klocksnack.se/threads/välkommen-till-klocksnack-lite-principer-för-forumet.5/
 
Topp