• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråd nr 100!

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor

krämbulle

Alltid sugen på inköp
2-Faktor
Härligt här får man skriva av sig som man vill - underbart.

Då undrar jag varför vi stängde möjligheten till paketöppningar i egna trådar när det är helt okej att posta trådar som 'kolla min klocka på ett nato', eller 'jag har ett bytt band så nu postar jag en ny tråd' eller 'jag dricker mjölk och fotar min klocka samtidigt' när vi har 'dagens klocka-tråden'? Varför!?

Puh. Skönt!
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Härligt här får man skriva av sig som man vill - underbart.

Då undrar jag varför vi stängde möjligheten till paketöppningar i egna trådar när det är helt okej att posta trådar som 'kolla min klocka på ett nato', eller 'jag har ett bytt band så nu postar jag en ny tråd' eller 'jag dricker mjölk och fotar min klocka samtidigt' när vi har 'dagens klocka-tråden'? Varför!?

Puh. Skönt!

Ja snälla skapa en tråd för bara nato så man slipper se ******.
 

strider

Panerai
Härligt här får man skriva av sig som man vill - underbart.

Då undrar jag varför vi stängde möjligheten till paketöppningar i egna trådar när det är helt okej att posta trådar som 'kolla min klocka på ett nato', eller 'jag har ett bytt band så nu postar jag en ny tråd' eller 'jag dricker mjölk och fotar min klocka samtidigt' när vi har 'dagens klocka-tråden'? Varför!?

Puh. Skönt!
"Kolla min klocka på ett Nato" hahahaha

Edit: hur många trådar finns det nu på KS
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp