• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden där vi gråter ut över missade auktioner

ErikM

Omega
Friends Of KS
Hade näst högsta budet på denna (Kaplans 3 dec):
Vintage_GS.jpg

Varför är jag så snål???!!!
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Och ser ut som den gick för ett riktigt bra pris, dessutom. Hade du budat över hade du fortfarande fått den till ett riktigt fyndpris!
Förlåt, nu fick jag slut på salt att strö i såren. Hade gärna knipt den själv, men är dålig på att kolla Kaplans. :D

Inte säkert att detta var vinnarens högsta bud, dock.
...Det behöver man åtminstone alltid intala sig själv när man går förlorande ur en auktion!
 

URsinne

Audemars
2-Faktor
Farao vad frustrerad man eller åtminstone jag blir när en auktion utan res. bryts i förtid mitt framför ögonen på en och man inte är högstbjudande just då. Att man får göra så... känns ju så där måste jag säga. Nu ska jag gå och svära och gräma mig:grumpy:.
 

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Vet inte om det är antiklimax eller motsatsen, när man öppnar upp denna tråden utan att faktiskt få reda på vad man själv (också) missat.
Befriande att man inte får reda på att missat en 5513 för kaffepengar - men samtidigt ett gnagande av att inte veta. :D
 
Topp