Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tråden för custom straps!

Diskussion i 'Diskussion' startad av Vander_Hion, 1 januari 2013.

1. Vander_Hion
    Trådstartare

Vander_Hion Bonde

Från:
    Linköping
    Har kompletterat alla min set med ett läderarmband från AWStraps (http://awstraps.wordpress.com/#) . Är så jäkla nöjd och imponerad av Anders jobb att jag tänkte göra lite reklam och visa upp hans arbete.

Först ut var min Victorinox AirBoss Mach 8 LE och temat var inte så svårt och Anders gjorde den precis som jag ville ha den. Grymt skön att bära och passar klockan perfekt.

Sedan visste jag inte om det skulle funka, men ville ha något riktigt bekvämt till den här tunga pjäsen. Efter lite surfande tycket jag ändå att jag hittade något som funkade till min Steinhart Triton 100ATM.

Den ritkiga utmaningen var när jag ville ha ett till min Oris Carlos Coste LE. Efter en hel del mailande och prover som skickades fram och tillbaka så blev resultatet riktigt coolt tycker jag. Det blev ett riktigt massivt band som får dom 47mm att se riktigt nätta ut. Passningen blev perfekt!

Kan inte annat än att rekommendera honom om ni är sugna på något eget.

Visa upp era custom straps vettja!

Gott nytt!

//Marcus

Hittade ingen liknande tråd när jag sökte. Flyttar min post om jag missat den.

2. Andrew

Andrew Borgare

Från:
    Danmark typ
    Anders har gjort ett fint band till mig också.

3. ZQT

ZQT The Banker

Wow, det sista på Tudorn va riktigt snyggt! Grymma bilder!

4. Rossi

Rossi Präst

5. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Bra idé, fast efter att ha läst förstainlägget så tror jag att jag låter bli.
    Det är en hyllningstråd till AWStraps, låter den vara det också. :)

Mårtenssons ur Brookfield