• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för Malmö FF's supportrar.

Hutti

Cartier
Nästan att man bettar på favoritlaget med tanke på hur tidigare matcher gått mellan MFF och Häcken.
 

Reize

Omega
Vi har hemmabana. Svårslagna med fulla läktare.
Hemmafördel var inte argumentet jag syftade på. Det var att mötet innan gynnar mff hur utgången än blir. Man hör det argumentet titt som tätt: "om vi vinner får vi momentum, om vi förlorar lär vi oss vad vi skall justera till nästa gång". Exakt samma gäller för motståndarna, givetvis.
 

Sjobedan

Rolex
Hemmafördel var inte argumentet jag syftade på. Det var att mötet innan gynnar mff hur utgången än blir. Man hör det argumentet titt som tätt: "om vi vinner får vi momentum, om vi förlorar lär vi oss vad vi skall justera till nästa gång". Exakt samma gäller för motståndarna, givetvis.
Såklart :)
 

JonasF

Omega
2-Faktor
MFF hade en del "spöken" tidigare som att vinna borta mot Sundsvall mm, i år tar vi 6 poäng mot Häcken i Allsvenskan och vi tar hem cupen, inga mer spöken!
untitled.png
 

tengel26

Panerai
Åh vi älskar Malmö FF
Ja vi brinner för vårt lag
Under himmelsblåa skyar
Blir vi starkare och bättre för var dag

Åh vi älskar Malmö FF
Bortom tid och bortom rum
Genom stadens gröna parker
Malmös hjärtan och själar står i blom

Se där Sveriges bästa
Stolt och stark
Och när stormen river
Ger vi allt
Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana
står vi upp
För himmelsblått
Heja
Malmö

Åh vi älskar Malmö FF
Ja vi brinner för vårt lag
Under himmelsblåa skyar
Blir vi starkare och bättre för var dag

Se där Sveriges bästa
Stolt och stark
Och när stormen river
Ger vi allt
Ända sedan gamla dagar
Under våran ljusblå fana
står vi upp
För himmelsblått
Heja
Malmö
 

JonasF

Omega
2-Faktor
Inte många timmar kvar till match. Får börja fundera på vilken klocka jag ska ha. Tre poäng idag så leder vi serien från början till slut.
 

Jaguaren

Omega
Härligt med premiär. Nervös som fan.
Det blir nog en öl eller två på supportertorget innan kl 13.
Seger med 2-1 och sen blir det öl och whiskymässan till kl 21.
Det får bli min Momentum idag då min LLD inte har någon rem just nu.

Ha det Blått !
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Sjuk på soffan å slökollade premiären.

MFF ser rätt starka ut på alla positioner å nya tränarn verkar vara en sköning. Fast jag tyckte nog straffen kändes tveksam å Peking kanske borde haft en oxå strax efter.
 

Jaguaren

Omega
Apansson
Muhahahaaa
Du ocb Åke Unger kan väl träffas och berätta historier som ni tror är sanna för varandra.
Efter att ha sett talet av Bosse Andersson och vetskapen om att ni har er egen Bagdad Bob som ansvarig för er säkerhet så wakeup.
 

RosaCasio

Cartier
Ska bli väldigt intressant att se hur vi ställer upp mot Jkp på onsdag. Hur Allan ser på "sämre" lag och rotation.
 

JonasF

Omega
2-Faktor
Ska bli väldigt intressant att se hur vi ställer upp mot Jkp på onsdag. Hur Allan ser på "sämre" lag och rotation.
Jag hoppas att han gör ett eller två byten och sätter in mer kreativa spelare men jag tror att det blir samma lag. Hade gärna sett Rodic på bänken, tycker inte han har förtjänat sin plats.
 

RosaCasio

Cartier
Jag hoppas att han gör ett eller två byten och sätter in mer kreativa spelare men jag tror att det blir samma lag. Hade gärna sett Rodic på bänken, tycker inte han har förtjänat sin plats.
Det verkar ha gått troll i Rodic , kanske ansvaret som startspelare som tynger. Hade varit intressant med molins på den platsen, litet elddop för att se hur hans fysiska och mentala status är.
 

sharetracker

Cartier
Nu när det bara är två dagar kvar till den första allsvenska hemmamatchen på sisådär 46 år så passar jag på att hälsa de himmelsblå hjärtligt välkomna till Jönköping och Stadsparksvallen.
Skärmavbild 2016-04-04 kl. 13.50.18.png

Realist som man är så blir det nog dessvärre förlust men roligt ska det bli ändå :)
 
Topp