• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden för oss som älskar Leksands IF

Moody

Rolex
Grabbarna spelade stundvis bra, men dom får ju inte in puckarna på chanserna, lite mycket slarv tyvärr haukeland får för lite hjälp, Vi får komma igen på lördag, är på plats i tegera så då hoppas jag verkligen på vinst.
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Kommer också vara på plats på lördag, misstänker dock starkt att vi inte sitter bredvid varandra;)
Vi åker upp med en kompis som fyller 40, han är urleksing, men bor numera i Örebro.
Hans största hatobjekt på denna jord är Weinstock, dagen till ära kommer han därför att bära en neongul tröja, med en bild på honom och W tillsammans med texten I:heart:WEINSTOCK!
Ser du honom, så är jag säkert inte långt därifrån:)
Snackade även med lite trevligt folk på Leksands kansli, det skulle fixa så han kommer på jumbotronen också.
 

Moody

Rolex
Kommer också vara på plats på lördag, misstänker dock starkt att vi inte sitter bredvid varandra;)
Vi åker upp med en kompis som fyller 40, han är urleksing, men bor numera i Örebro.
Hans största hatobjekt på denna jord är Weinstock, dagen till ära kommer han därför att bära en neongul tröja, med en bild på honom och W tillsammans med texten I:heart:WEINSTOCK!
Ser du honom, så är jag säkert inte långt därifrån:)
Snackade även med lite trevligt folk på Leksands kansli, det skulle fixa så han kommer på jumbotronen också.
Hahah låter kul, ska hålla utkik efter honom! :D tror inte heller vi sitter nära varandra eftersom jag ska stå på norra :)
 
  • Like
Reactions: WHU

Freddie L

Panerai
Leksing sedan födseln. Som östgöte är (var) man ju tvingad att titta utanför närområdet för att hitta sitt lag (om man inte bor i Norrköping) och min släkt är leksingar.
Nu har ju Linköping lyckats få upp ett lag i högsta serien på senare år, men vad är man för människa om man byter lag? Svekfull, vända-kappan-efter-vinden, dålig självkänsla? Inte jag! :)
Måste erkänna att det är 15 år sedan jag följde hockeyn, men när jag ser ett fint Lif-resultat känns det bra i hjärtat!
 

Moody

Rolex
Härligt! Vem skulle ens vilja hålla på ett annat lag än leksand? Enligt mig är leksand laget med dom bästa supportrarna i hela hockeysverige! Det är bara att börja följa igen, finns inget bättre än att hålla på Leksand :)
 

Freddie L

Panerai
Jag är i vuxen ålder grymt glad att min morfar och morbror som skolade in mig i idrottens värld inte hade tex DIF som sitt lag...;)
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Hahah låter kul, ska hålla utkik efter honom! :D tror inte heller vi sitter nära varandra eftersom jag ska stå på norra :)

"Hämtar honom om en halvtimme :D
20170203_154351.jpg
20170203_154415.jpg
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Såg honom hela tiden :D hur hördes leksands klacken jämfört med örebros från där ni satt?
Hahah bra, det var syftet, liksom :D
Leksandsklacken hörs väl alltid bra!
Men från vår position, hördes Örebroklacken mer, givetvis för att vi nästan satt i den.
Bra stämningen överlag i arenan, många trevliga leksingar som ville snacka med "killen i gula tröjan".
 

Moody

Rolex
Hahah bra, det var syftet, liksom :D
Leksandsklacken hörs väl alltid bra!
Men från vår position, hördes Örebroklacken mer, givetvis för att vi nästan satt i den.
Bra stämningen överlag i arenan, många trevliga leksingar som ville snacka med "killen i gula tröjan".
Fan synd att jag inte såg er på nära håll, hade utan tvekan gått fram och sagt några ord :D
 
  • Like
Reactions: WHU
Topp