• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden med bara bilder

Ricrob

Patek
Kom på att jag/vi saknar en tråd där man slentriant kan posta bilder utan att det behöver vara "dagens klocka", dagens Rolle/Omega/IWC m.fl. eller för den delen behöva skriva en story till bilden/erna, utan bara posta klockrelaterade bilder helt enkelt. Bara att fylla på när du känner att du har ngt att dela med dig av.

Satt precis och lekte med Instagram och tycker denna blev lite ball:
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    70.1 KB · Visningar: 1,760

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Var på möte i kväll med en god vän. Knäppte en snabb bild.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    556.8 KB · Visningar: 1,685

Hubbatix

Cartier
Passar på att lägga ut ett par bilder på den enda klocka jag verkligen ångrar att jag flippade, Benarus Moray:
IMGP8768kopiera1-1024.jpg


IMGP8755kopiera1024.jpg


IMGP8916kopierafl1024.jpg
 
Fin bild...gläder en Omegabeundrare.... :lol: :lol: :lol:




Ricrob skrev:
Kom på att jag/vi saknar en tråd där man slentriant kan posta bilder utan att det behöver vara "dagens klocka", dagens Rolle/Omega/IWC m.fl. eller för den delen behöva skriva en story till bilden/erna, utan bara posta klockrelaterade bilder helt enkelt. Bara att fylla på när du känner att du har ngt att dela med dig av.

Satt precis och lekte med Instagram och tycker denna blev lite ball:
 
Fin bild...gläder en Omegabeundrare.... :lol: :lol: :lol:




Ricrob skrev:
Kom på att jag/vi saknar en tråd där man slentriant kan posta bilder utan att det behöver vara "dagens klocka", dagens Rolle/Omega/IWC m.fl. eller för den delen behöva skriva en story till bilden/erna, utan bara posta klockrelaterade bilder helt enkelt. Bara att fylla på när du känner att du har ngt att dela med dig av.

Satt precis och lekte med Instagram och tycker denna blev lite ball:
 
V

Viggen

Guest
Befinner mig just nu hemma hos mina föräldrar på ett besök. Så det får bli en bild på min Lumi-Nox tagen med min IPhone. :oops:
 

Bilagor

  • Navy Seals_embl.jpg
    Navy Seals_embl.jpg
    168.3 KB · Visningar: 826
V

Viggen

Guest
Hatar att ta foton med min IPhone. Får ta om denna med DSLR´en istället. :x

Iofs är detta det enda en fejk klocka duger till. :lol:
 

Bilagor

  • Rolex_fejk.jpg
    Rolex_fejk.jpg
    182 KB · Visningar: 798

Camo00

Patek
Re: Sv: Tråden med bara bilder

Apropå klockreklam måste jag ju då lägga upp favoriten, hittad på Caliber11.com...
Andra stycket text är nog Kimi stolt över?! :D
 

Bilagor

  • uploadfromtaptalk1352537072899.jpg
    uploadfromtaptalk1352537072899.jpg
    166.4 KB · Visningar: 759
V

Viggen

Guest
Min SEIKO Flight-Choronograph SND255P1 på rester av ett Öhhuumm-plan. :D
 

Bilagor

  • IMG_0133.JPG
    IMG_0133.JPG
    312.8 KB · Visningar: 738

BME

Cartier
Tycker vi bumpar denna lite!

SKX007 på fisketur! (Att man inte kunde vara mer "normalstor" så skulle fiskarna se större ut :lol: )

IMG_1692.jpg
 
Topp