• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Öl

FilipF

Vacheron
2-Faktor
Höstens projekt!
image.jpg
 

Monke

Cartier
Orkade inte läsa hela tråden, har kanske tagits upp tidigare men hur många finns på Untappd?
 

GWD

Panerai
Har inte läst igenom tråden och vet inte om min favorit nämnts men det är i alla fall Stiegl Weisse.
 

WBergdahl

Panerai
Testade den här nu:
IMG_20170810_191339.jpg


Ska vara en sur-öl, men smakar väldigt mycket veteöl, men god ändå! Gav den 3,25/5 med tanke på att den inte var sur alls
 

WBergdahl

Panerai
Hejsan hoppsan vad jag skriver inlägg nu...
Här är kvällens tredje öl iaf:
IMG_20170810_193528.jpg


Kvällens tråkigaste, god men det händer inget speciellt här... Något fruktig, men inte lika fruktig som jag hade hoppats - tråkigt nog! Den här får nog 3/5
 

sharetracker

Cartier
Det här är dom jag köpte! Vissa bara en, andra flera
IMG_20170810_190304.jpg


Har än så länge bara testat en, det var denna:
IMG_20170810_190317.jpg


Helt OK IPA, inget att skriva hem till mamma om, men heller inget att hälla ut! Ganska klen som IPA men med riktigt sköna toner av persika. 3,5/5 fick den av mig på Untappd
Lustigt. Köpte nästan exakt samma sorter på systemet. Blir lätt att man tar en av varje från "små partier hyllan" :)
 

Knugen

Panerai
2-Faktor
Det här är dom jag köpte! Vissa bara en, andra flera
IMG_20170810_190304.jpg


Har än så länge bara testat en, det var denna:
IMG_20170810_190317.jpg


Helt OK IPA, inget att skriva hem till mamma om, men heller inget att hälla ut! Ganska klen som IPA men med riktigt sköna toner av persika. 3,5/5 fick den av mig på Untappd

Återkoppla gärna när du testat oppigården :)
 
Topp