• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Öl

uppkorkat

Cartier
2-Faktor
image.jpg
 

sharetracker

Cartier
Jag vet att någon sagt det i någon tråd tidigare men allt från Gotlandsbryggerier kan starkt rekommenderas. Likaså är merparten av Mikkellers sortiment väldigt gott och spännande. Omnipollos Nebuchadnezzar är helt hopplöst att beställa på krogen eftersom att namnet inte går att uttala men den är i vart fall väldigt smaklig. Se där, 2 bryggerikoncerner och en "indie öl", bättre än så blir det inte.
 

Sumo

Omega
Jag vet att någon sagt det i någon tråd tidigare men allt från Gotlandsbryggerier kan starkt rekommenderas. Likaså är merparten av Mikkellers sortiment väldigt gott och spännande. Omnipollos Nebuchadnezzar är helt hopplöst att beställa på krogen eftersom att namnet inte går att uttala men den är i vart fall väldigt smaklig. Se där, 2 bryggerikoncerner och en "indie öl", bättre än så blir det inte.
Nebuchadnezzar finns på bolaget nu, köpte idag :)
 

Hubbatix

Cartier
Jag vet att någon sagt det i någon tråd tidigare men allt från Gotlandsbryggerier kan starkt rekommenderas. Likaså är merparten av Mikkellers sortiment väldigt gott och spännande. Omnipollos Nebuchadnezzar är helt hopplöst att beställa på krogen eftersom att namnet inte går att uttala men den är i vart fall väldigt smaklig. Se där, 2 bryggerikoncerner och en "indie öl", bättre än så blir det inte.

Haha, min kyl just nu: Fyra Wisby Weisse och två Nebuchadnezzar. :hungry:
Blir ingen bärka för mig ikväll, dock...
 
D

Deleted member 1265

Guest
Sjukt svensson när det gäller öl o kaffe, carlsberg hof, gevalia brygg, rubbar inte på det!
Hrm eller ja, gillar även systemets estrella öl!
 
Topp