• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om den ekonomiska kraschen cirka 2016

ErikGBG

Audemars
Dagen välfärdssamhället rasar ska jag fira rejält men tvivlar på att det händer redan nästa år tyvärr
 

Helvetia

Cartier
En sån här tråd leder aldrig till något gott. Som exempel kan man kolla inlägget ovan detta. Där skribent känner sig tvungen att basunera ut sitt samhällshat (till råga på allt gillat av någon mufare om jag inte är ute och cyklar. Tycker ditt parti på det viset?).

Man kan bara skaka på huvudet
 

JAH42

Friends of KS
En sån här tråd leder aldrig till något gott. Som exempel kan man kolla inlägget ovan detta. Där skribent känner sig tvungen att basunera ut sitt samhällshat (till råga på allt gillat av någon mufare om jag inte är ute och cyklar. Tycker ditt parti på det viset?).

Man kan bara skaka på huvudet
Att MUF är ett förbund i förfall insåg jag när två företrädare för lundaföreningen i en intervju i Metro hävdade att deras politiska förebilder var Maria Ferm och (I shit you not!) Gudrun Schyman!
 
  • Like
Reactions: POO

figaro

Cartier
2-Faktor
Lite kul placering....

Skärmavbild 2015-07-08 kl. 16.57.09.png
 
Tycker tråden spårat ur lite.

Klart det blir krasch 2016. Sälj era dyrgripar och köp konserver. Dom kan ni byta billigt sen mot de som sitter kvar med klockor, bilar, mc, brf, hus etc!
Jag skulle kunna tänka mig att ta emot en Heuer Carrera eller Montreal.
 

SwedishMade

Cartier

Rojalisten

Panerai
Har börjat och bunkra mat, köpa vapen och bygga bunker inför år 2030, enligt Aftonbladet ska det bli en mini-istid under ett decenier. Oroa er för det mina vänner!
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Ska inte alla debattörer gör en liten sammanställning nu när vi är inne i andra månaden av 2016??

Somliga har haft mer rätt än andra
 
Topp