• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om gula urtavlor

M021

Rolex
2-Faktor
Gränsfall :)
20160601_195145.jpg
 

JensBP

Brattlife
2-Faktor
Gula tavlor äger. Jag kunde inte vara nöjdare med min nya tillsammans med världens skönaste länk, Pro1. Klockan är ca 41mm och här ser man tydligt hur wristshots på nära avstånd alltid ljuger om klockans storlek. Denna klocka är egentligen inte särskilt stor, men ser som vanligt gigantisk ut på närbilder.
IMG_2643.JPG

IMG_2594.JPG


Den verkliga storleken:
IMG_2614.JPG
 

kirex

Cartier
Lite actionbilder på armen. Inga produktbilder, det är trist. Man vill ju se de "på riktigt" i olika naturliga ljus. Suveräna klockor. Synd bara att Breitling gått bananas på storlekarna sista åren för alla oss som gillar vanliga storlekar. :)
Lovar att bättra mig. När alla tre i Cobra Yellow-teamet är hemma blir det mina bilder:cool:.
Kirex
 

kirex

Cartier
Lovar att bättra mig. När alla tre i Cobra Yellow-teamet är hemma blir det mina bilder:cool:.
Kirex
På fredag skall jag ha min Avenger Hurricane 12H Cobra Yellow på handleden är det senaste beskedet. Det verkar som om den kommer att levereras med tvåfärgat (svart/gult) Military Rubber, trots att jag beställt den med Cobra Yellow urtavla. Får se hur det blir.
Skärmklipp.JPG

Bilder kommer!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
@JensBP snackar ofta om gulfeber i samband med sommar, så hur står det till för er på det planet just nu?

IMG_6005.JPG
IMG_6169.JPG
IMG_7125.JPG

Jag har tre gula just nu och tycker det är en grymt bra sommarfärg. :)
 
Topp