• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

squba

Omega
Vet inte om @Royalstraps Momentum fortfarande räknas till Mikromärke eller om det numera är ett "Nischmärke" men deras maffiga Dykare M1 Deep6 Professional blev rätt bra med en Super Enginer länk köpt på eBay för en struntsumma. (Sorry för kass bildkvalité).
IMG_0719.jpg
IMG_0721.jpg
 
Senast ändrad:

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Nej, ingen erfarenheter av märket. Förutom att jag suktat efter den på Instagram! Mycket kul klocka!
Jag har haft en Mercer Brigadier, sjukt bra klocka för så lite pengar. En kompis blev helt kär i den, så den fick vandra vidare till henne. :) Jag har ju ändå några fler.
 

Hjelm

Rolex
Jag har haft en Mercer Brigadier, sjukt bra klocka för så lite pengar. En kompis blev helt kär i den, så den fick vandra vidare till henne. :) Jag har ju ändå några fler.

Gött att höra! Detta ska ju vara deras "flaggskepp" med ett sellitta-verk och härdat stål som ska vara sjukt reptåligt, så ser fram mot att få hem den :)
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Bläddrat runt lite tråden då och då. Riktigt kul att se alla skojiga klockor! :)
Har ägt en Armida A1 Brass och en Sharkdiver tidigare, och tycker båda kändes som mycket pang för pengen!

Nu börjar suget bli lite extra efter en microdykare. Så är det någon som vill göra sig av med sin- skicka gärna ett PM :)

I övrigt, låt tråden leva. Riktigt trevligt att gå igenom, läsa och kolla på allas bilder.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Bläddrat runt lite tråden då och då. Riktigt kul att se alla skojiga klockor! :)
Har ägt en Armida A1 Brass och en Sharkdiver tidigare, och tycker båda kändes som mycket pang för pengen!

Nu börjar suget bli lite extra efter en microdykare. Så är det någon som vill göra sig av med sin- skicka gärna ett PM :)

I övrigt, låt tråden leva. Riktigt trevligt att gå igenom, läsa och kolla på allas bilder.
Räknar du Sinn U1 S E som mikrodykare så är du välkommen att köpa min. :) Har bara inte fått ihop en annons ännu.
 
Topp