• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Netflix >>>>>>>>>

Niklas

Rolex
2-Faktor
Hur kunde jag glömma att tipsa om Sherlock?!
Med Benedict Cumberbatch.

Så. Djäfla. Bra !
Varje avsnitt är som en fantastiskt välgjord långfilm.

Vad jag förstår så håller BBC på och spelar in säsong 4 just nu?
 

dauit

Panerai
2-Faktor
House of Cards inte bara konkurrerar, den är överlägset bättre än Game of Thrones... Men det är ju bara min uppfattning :)
Sett till hur jämn HoC varit om man jämför med GoT är jag nog beredd att hålla med. Teasern till säsong fyra var ju, äähumm, spännande och nervkittlande så att säga.
Lär plöja igenom säsongen på några dagar bara, farligt och plugga när alla lektioner spelas in så att man kan se det i efterhand.
 

Yo-han

Troll probationary
Hur kunde jag glömma att tipsa om Sherlock?!
Med Benedict Cumberbatch.

Så. Djäfla. Bra !
Varje avsnitt är som en fantastiskt välgjord långfilm.

Vad jag förstår så håller BBC på och spelar in säsong 4 just nu?
Fett! Steven Moffat hade ju mer eller mindre lagt ner den efter s3 för att fokusera helt på doctor who så det var goda nyheter
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Dexter, breaking bad och house of cards är givna serier.
Serier är Netflix starka sida tycker jag. Utbudet av filmer är verkligen uruselt.
De borde ha en premiumtjänst för ett par hundra i månaden där de har en uppsjö av filmer.


Edit: kids är bra när man har småbarn.
 
  • Like
Reactions: CLT

san

Cartier
2-Faktor
Jag vågar nästan säga att House of Cards konkurrerar med Game of Thrones om den bästa tv-serien under hela 2010-talet.

Nja. House of Cards är utan tvekan bland de bättre serierna från 2010-talet. Dock räknar du bort bland annat True Detective, Sherlock och Fargo – samtliga bättre än House of Cards, imo. Även Game of Thrones, tror jag.
 

Anden

Cartier
2-Faktor
Archer är fantastiskt om man uppskattar den typen av humor. House of Cards var fantastiskt bra första säsongen, andra säsongen gick tyvärr väldigt snabbt utför i min mening.
 

Björklund

Panerai
House of Cards är fan världens bästa TV-serie
Annat bra på flixen är Californication,OITNB, The Fall (tvåan kommer snart), Breaking Bad, Homeland, Top of the Lake, Orphan Black etc.

Har själv både Walking Deaf och SoA kvar att plöja.

De börjar få konkurrens av både HBO och Viaplay på seriesidan. West Wing på Viaplay... mumma!!
 

POO

Panerai
Är verkligen HOC så bra? Hyffsat underhållande för stunden, Spacy är cool men annars lämnar den inga djupare spår. Originalet finns på flixen också.
 

CLT

Rolex
Är verkligen HOC så bra? Hyffsat underhållande för stunden, Spacy är cool men annars lämnar den inga djupare spår. Originalet finns på flixen också.
Det är brutalt bra. Såg nått avsnitt när första säsongen kom. Men hängde inte riktigt med då man kollade KS samtidigt typ.... Gav det en chans till när S2 släpptes! Fastande direkt!
 

EmmaE

Cartier
Ni har ju missat: Gossip Girl, Gilmore Girls, New Girl, Pretty Little Liars... ;)

Men Suits de första säsongerna, Vänner, House of Cards, Modern Family - skönt att slippa streama från någon skum gratissida :)
 

Rookien

Panerai
House of Cards är fan världens bästa TV-serie
Annat bra på flixen är Californication,OITNB, The Fall (tvåan kommer snart), Breaking Bad, Homeland, Top of the Lake, Orphan Black etc.

Har själv både Walking Deaf och SoA kvar att plöja.

De börjar få konkurrens av både HBO och Viaplay på seriesidan. West Wing på Viaplay... mumma!!

Walking deaf :)
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Känns som att jag sett det mesta på Netflix då jag nästan bara kör Netflix hemma.

House of Cards är den absolut bästa serien på Netflix. Säsong 3 kommer i slutet på Februari!

Kör du USA eller Sverige Netflix ?
Tips är att köra USA annars. Mer utbud snabbare releaser , om du säger att du nu nästan sett allt [emoji6]
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Haha , ok 2 bad 4 U [emoji6] , då får du installera Moviebox om du inte redan kör den. Den kan va din räddning [emoji106]
 
Topp