• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Netflix >>>>>>>>>

CLT

Rolex
White Collar S4 och S5 släpptes idag på Netflix. Helt okej serie om någon skulle missat den!
 

Fredde76

Omega
Bäst just nu, skådespeleri, manus, foto....klockor:)
RiIFlV6.jpg
 

Compiss

Patek
2-Faktor
Just sett klart hela SOA, 7 säsonger...vad skall ses nu och framförallt så skall det ju vara bättre än SOA. Grymt att panerai fick så mky tv-tid i serien.
 

AndyK

Cartier
Frugan ville se Downton Abbey eftersom hon älskar kostymdraman, så jag tänkte att jag skulle ge det en chans för husfridens skull (kostymdraman är inte riktigt min grej). :pompus::cigar:
Trodde nog att det skulle vara en bra och välproducerad serie (eftersom den är brittisk), men jag blev ändå mycket positivt överraskad. Serien är ju sjukt bra! :happyhappy:
Vi brukar se ett eller två avsnitt per kväll, så snart är väl hela serien avverkad.
 

SSL

Audemars
Sett två avsnitt nu och riktigt hooked, bra tips!

Rykten gör gällande att serieskaparen/na (ingen koll) vill ta Tommy fucking Shelby till boesb wösmetlsjhfu*. Vilket lovar gott.

*boesb wösmetlsjhfu (hoppa bak en bokstav enligt alfabetet, ifall nu någon tycker att jag spooilar serien)
 

Greven

Audemars
1. Skall verkligen spana in Narcos. Verkar lovande!
2. Är det bara jag som gillar Brooklyn Nine-Nine? Det är i allafall min typ av humor.
3. Är det bara jag som tycker rent generellt att utbudet på Netflix är lite tunt? Serier, visst finns det en hel del bra. Jag och min fru plöjer igenom alla Vänner för tllfället, House of Cards som alla nämner är mästerlig. Men på filmsidan skulle jag gärna se ett mycket större utbud. Skall ärligt säga att när jag startade med Netflix trodde jag det skulle vara som Spotify fast för film. Blev lite besviken. Men det kanske bara jag som känner så här?
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
1. Skall verkligen spana in Narcos. Verkar lovande!
2. Är det bara jag som gillar Brooklyn Nine-Nine? Det är i allafall min typ av humor.
3. Är det bara jag som tycker rent generellt att utbudet på Netflix är lite tunt? Serier, visst finns det en hel del bra. Jag och min fru plöjer igenom alla Vänner för tllfället, House of Cards som alla nämner är mästerlig. Men på filmsidan skulle jag gärna se ett mycket större utbud. Skall ärligt säga att när jag startade med Netflix trodde jag det skulle vara som Spotify fast för film. Blev lite besviken. Men det kanske bara jag som känner så här?
Filmdelen är under all kritik. Jag hade med glädje betalt ett par hundralappar i månaden om utbudet varit bra. Det enda skälet till att jag har netflix är för stt kunna spana på serier.
 

Greven

Audemars
Jag har också hört att det amerikanska utbudet är så mycket bättre. Tack för länk, verkar bara så krångligt att ändra till US version. Får väl lägga till HBO och Viaplay. ;) Hoppas svenska Netflix på sikt kommer utöka utbudet, har också läst att utbudet var bättre i början men sedan minskade det pga av någon anledning. Hur som helst, Netflix är bra, utbudet på film kunde vara lite bättre.
 
Topp