• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om Squale

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Jag som efterfrågade en lite blingigare U1:a i Sinn-tråden tidigare idag angående vad man vill se på Basel. Den blankpolerade med svart tavla kanske är så nära det går att komma nu för en rimlig peng?
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Min andra Squale.
20170315_144114.jpg
 
Har precis köpt en blå squalematic direkt från squale i italien. Tyvärr fick jag ett ex av den limiterade upplagan med målade index fast jag skulle ha versionen med stålindex.
Innan jag returnerar den tänkte jag kolla om någon här vill köpa den för samma jag gav, 11700kr
Den är på mesh och jag kan stå flr frakt.
All plast är kvar och certet är stämplat den 15 mars.
IMG_7152.JPG
 

azcii

Patek
2-Faktor
Har precis köpt en blå squalematic direkt från squale i italien. Tyvärr fick jag ett ex av den limiterade upplagan med målade index fast jag skulle ha versionen med stålindex.
Innan jag returnerar den tänkte jag kolla om någon här vill köpa den för samma jag gav, 11700kr
Den är på mesh och jag kan stå flr frakt.
All plast är kvar och certet är stämplat den 15 mars.
IMG_7152.JPG
Hur gick det? Fick du någon klarhet i vad som hänt? Jag är själv sugen på en med stålindex.
 

Greven

Audemars
Som relativt ny i klockvärlden så har jag precis slagit till och köpt mig min första "sommar"klocka..köpte mig en
Squale Professional 1521 (blå). nästa klocka blir förmodligen en Sjöö sandström Royal steel classic 36mm
Gratulerar! Vid tillfälle, bjud gärna på bilder i tråden. Tack på förhand.
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Någon som tröttnat på sin Squale 1521 med matt/borstad boett? Även PVD varianten av intresse. Skicka PM!
 
Topp