• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråden om vattenskotrar

Jo precis, det blev en dyr helg:)

Okej, grannen på landet har köpt en sån Rxt med fjädring, broms osv. och de verkar oerhört nöjda. Deras var helt ny tror jag, själv hade jag nog satsat på en Rxp 255 om jag skulle köpa beggat.

Att köra i de där vågorna du talar om låter ju rätt kul, men brutalt:cool:

Bara roligt! :D
Om du kikar på en begagnad RXP 255 så försök hitta en med renoverad kompressor..
Rätt dyr kompressorservice på dom rackarna! Skönt att ha det gjort :)
 

Lurrs

Omega
Bara roligt! :D
Om du kikar på en begagnad RXP 255 så försök hitta en med renoverad kompressor..
Rätt dyr kompressorservice på dom rackarna! Skönt att ha det gjort :)

Okej, det har jag tidigare läst om, just strulet med kompressorn osv. Nästa helg skall båten i så det ärmöjligt att suget lägger sig en aning, återstår att se;)
 

Tag_H

Omega
Sportar en gammal wave runner :)
Utan överladdning och grejer, men kul är det, har funderat på att byta upp mig i flera år, men den går fint och bekymmersfritt, enkel 2taktare
xl800.jpg
 
Lyfter den här tråden. Tänkte köpa en vattenskoter till sommaren. Funderar just nu mest på om man vågar köpa en begagnad. Hur många timmar skulle ni säga att den max får ha gått då?
 

AMG63

Cartier
Gå efter skick och service, se till att du inte köper en hyrskoter eller en importerad.
Kolla även föräkringarna på olika modeller, jag betalar 6.5kkr år på min o 3.5kkr på barnens.
Rekomenderar Svedea.
Lycka till:)
20190623_140913.jpg
 
Topp