• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tråk-sub/gmt

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Spencer66 skrev:
Vad är det för trams Per, jag förolämpar fortfarande folk med svennebananrolex, trista Omegor, tragiska smyckespanerai, misslyckade Brattar och Seiko för snåljåpar! Så jag tror du misstar dig :)
Vad vi däremot inte har är vargflocksmentalitet där alla faller en utvald i strupen och det tycker jag faktiskt är trevligt..
Postade just en Omega bara för din skull. ;)

Gör mig inte besviken nu Spence.

Trevlig kväll

Edit: Var väl inte direkt oroliga för er. Var snarare supporterskaran som kändes lite Livets Ord.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Rock_N_Ron skrev:
Lite "von oben" attityd är iofs. aldrig fel. Jag gillar det själv i "lagom" doser.
Och Spence; det är klart att du får tycka att en 16610 är trist... Och jag får tycka att en guld/diamant Sub är j-ligt osmakligt & "tacky"... :cool:

En Daytona däremot... Det vore nå´t!
(fast inte i guld, va´?)


Här är min :D


4B886F35-0028-4A49-8BC4-C10316E46EAC-2114-000003674569856B.jpg
 

SSL

Audemars
Ett av mina största bekymmer på TTT var alla dessa tråksubar och gmts (safir, pre-keram, och bärs som dressur) som florerade. Keramer får en egen gräddfil då de har så tuffa bandhorn och guld är ju alltid guld...

Hur är det på KS? Hur många bär detta mellanmjölksur?

Blir nog illa tvungen att lägga till denna så ingen blir tokond på mig:

:D

Bärs?

image.jpg
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Den här är min flesta Rolex och den jag bär varje dag. Vet inte hur den uppfattas av andra men jag är sjukt nöjd med den. Då jag för tillfället pluggar har jag ingen möjligt att utöka samlingen. Dock har jag i mitt korta klockliv (cirka ett år av stort intresse) hunnit beta av både Tag Heuer och Tudor Sub samt en del vintagedressare.

Hur är synen på en 14060 egentligen?


Satans helvete. Skönt att jag vuxit upp och kommit till sans.
 
Topp