Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tråkigt på Zürich flygplats...

Diskussion i 'Diskussion' startad av Gavve, 24 mars 2013.

1. Gavve
    Trådstartare

Gavve Greven

Påväg till Sao Paulo mellanlandar jag i Zürich. Mycket spännande utbud bland annat en gulguld skydweller samt Ym2 både i gulguld och vitguld. Kändes ej bekvämt att resa med Rolex, oavsett vad Porsan gör hehe. Själv aldrig varit i Brasilien. Det här stoltserar Arlanda med btw, lite skillnad mot i Zürich vill jag lova.

Hursom lämnade jag Arlanda klocklös. Tog 5 min innan tristessen var ett faktum. Men men. Reste ej business som synes av bilden nedan

Aja tråkigt hade jag ju... Hur tänkte Schweizarna här förresten?

Vad gör man när man har tråkigt? Jo man, handlar något såklart:

En Tissot jag spanat in tidigare... Inget extraordinärt, en riktigt stilren klocka till vettig peng helt enkelt :D

Uppmanar alla att hädanefter lämna Sverigr klocklöst så man får anledning att köpa nytt :D

2. Fryken

Fryken Kamrern

Från:
    STOCKHOLM
    Härligt! Varit mycket snack om Visodaten. Porsan sitter väl säkert i sin kaptenssvit ;), du ska ju mäta flöden i Sao Paolos favelas, då funkar det inte att ha guld på klockan. :lol:

3. Gavve
    Trådstartare

Gavve Greven

Den sitter fint! Tog råder att inte lägga mkt cash på ett tråkigt dressur :D

4. ZQT

ZQT The Banker

Snygg, helt klart prisvärd. Bland de roligare i det prissegmentet!

5. RicVin

RicVin Mr fredagsmys

Det var EXAKT den där klockan som drog in mig i klockträsket för dryga 2 år sedan!! Tyckte den var liiite för dyr så jag började kolla på nätet. Det skulle jag inte gjort... Blev det billigare! Hell NO!! Men jag köpte faktiskt Visodaten som 6-7 klocka tror jag. Den stannade allt för kort tid hos mig. Har kikat på alla som dyker upp på Köp&Sälj men inte slagit till igen.
    Grattis och safe travel!

6. leben

leben El Patrón

Cool!

Försök få med dig ngn av Porsans klockor hem.....:)

Trevlig resa!

7. carlanton

carlanton Biskop

Jag har också en, men jag tycker den är för stor. Hade den varit ett par millimeter mindre och kanske något tunnare hade den varit helt perfekt.

Fungerar bra på nato!

8. Barda

Barda Friends of KS

Fin fin för pengen skulle jag säga!

9. Porsan

Porsan Capitão de mar e guerra

Från:
    De sju haven...
    Explorer II är den ultimata reseklockan i dessa länder, min devis är att aldrig lämna hemmet utan en stabil klocka!

Grattis till klockan, ser trevlig ut!

10. Jokkmokkswe

Jokkmokkswe Lappskojsaren

Från:
    Sthlm
    Klart man köper en klocka när man får trist. Smågillar modellen, grattis.

11. Desmond_Malone

Desmond_Malone Friends of KS

Från:
    Värmdö
    Snyggt jobbat!

12. urinvånaren

urinvånaren Guest

Kul läsning :D

13. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    hehe grattis till klockan, själv klarar jag inte klocklöst, hade med fem klockor för 1,5vecka i puerto banos senast :oops:

Mårtenssons ur Brookfield