• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Tröjor, Gant, Champion m.fl.

Heartcone

Cartier
2-Faktor
Hej!

Då garderoben nu blivit så full att det inte längre går att stänga dörren (bokstavligt talat) så var det dags för en rensning.

Champion luvtröja. Använd ett fåtal gånger då den är något för liten för mig. Storlek Large, men känns något mindre. 200:- plus frakt.
image.jpeg

Valient tröja med stort tryck på bröstet, Large. Inte riktigt min stil. Använd ~10 gånger. Bortskänkes mot frakt.
image.jpeg

Tröja jag inte använt mer ön 10 gånger, då en kompis köpte en likadan. Amerikansk flagga med tryck, bortskänkes mot frakt. Tagen!
image.jpeg

Size 8 Needle, medium. Mörk mörkblå, stickad. Bortskänkes mot frakt. Tagen!
image.jpeg
image.jpeg

Dobber Large, med knapp så man kan vika upp ärmen. Bortskänkes mot frakt. Tagen!
image.jpeg
image.jpeg

Sist men inte minst, Gant i 100 % lammull med patchar på armbågarna. XL, ärvd av min far som använt den ett tag innan han tröttnade. I bra men använt skick. Tyvärr lite för stor för mig. 250:- plus frakt.
image.jpeg
image.jpeg


Priserna är inte skrivna i sten, och eftersom jag skänker bort några tröjor får du gärna skänka en valfri slant till BCF. Betalning på övriga går via swish. Ingen retur då det inte handlar om stora pengar. PM för bilder.

Tack till KS för annonsplats.
 
Senast ändrad:
Topp