• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

*TRADED*FSOT: Vialux Super - Vintagedykare

Rber

Audemars
2-Faktor
Då var det dags att passa vidare denna grymma dykare!

Handjagat verk av okänd kaliber, kronan drar fint. Håller tiden mycket bra och datumväxling vid 24:00 utan konstigheter (ej quickset). Ca 38-39 mm exkl. kronan, uppskattningsvis 10-11 mm hög. 20 mm mellan luggarna. Grymt snygg på både nato och läder! Bezeln går att vrida runt men klickar ej, jag har inte plockat av och kollat fjädern sedan jag köpte den av Kettil i höstas.

BORTBYTT! [stryk]Säljes för 2200:- inkl. det gröna natot på bilden.[/stryk] Jag bjuder på rekommenderad frakt inom Sverige.
Bytes gärna mot Seiko-dykare, typ SKX/Monster som dellikvid, men prova mig gärna med andra bytesförlslag via PM, gärna över 40 mm och inget alltför dressat. Pengar upp kan vara ok också.

je7yta2u.jpg

(Förlåt @Rico, jag stal bilden oärligt av dig)

Tack för annonsplatsen!

/Robin
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Re: FSOT: Vialux Super - Vintagedykare

@watchowner, en riktig pärla!

Bumpar denna innan jag tar ett av bytesförslagen. Ingen annan som vill erbjuda något?
 
Topp