• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Traser P 5900

Kowalski

Omega
Vintern kommer - jag behöver mer plats i strumplådan för raggsockor och liknande så den här får gärna flytta sig. Här du alltså chansen att imponera på dina bekanta med en RADIOAKTIV klocka för kaffepengar!
Inköpt av mig från Urtid för 5-7 år sedan, använd som beater sedan dess (på riktigt - inte som "beater") så den är rejält patinerad med repor och elände. Går trots det och håller tiden som förväntat. Boxen är finfin däremot om man går igång på sånt.
Originalbandet gick hädan för länge sedan och är ersatt med ett grönt sånt där 0,99 dollars variant från ebay av typen som någon försökte kränga för 80:-/st på forumet härförleden. Detta är dock direkt från Kina till min brevlåda.
350:- skickat och inga returer.
IMG_6207.JPG
IMG_6204.JPG
IMG_6205.JPG
IMG_6208.JPG
 
Senast ändrad:
Topp