• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tre månaders bumpande...när räcker det?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Om inte annat är det ju ett utmärkt sätt att uppmärksamma sin egen annons. Funderar på att ändra min egen till "NU ÄVEN BYTE" och skriva att jag kan tänka mig en Rolex 116655 med lite pengar mellan :D
 

virrooo

Audemars
2-Faktor
Man börjar ifrågasätta om idioten överhuvudtaget har en rolex som han vill byta eller bumbar han bara för att jävlas, men om alla lägger han på ignore så blir han till slut osynlig för oss och då för han sedan skylla sig själv om han söker hjälp senare och inte får det just pga för att ingen ser han.
Lade precis till dig på min ignorelista.
 

par

Patek
2-Faktor
Tråkigt att vissa går till personangrepp. Jag tycker också annonsen är lite smått tröttsam men att kalla @TouchingEvil för det ena och andra är bara drygt. Tycker snarare han tar kritiken på ett bra sätt och verkar vara en trevlig prick, lite halvt märkliga är vi väl allihop här :)
På vilket sätt har han bemött kritiken? När någon säger att "här har du den" så är det ju något annat fel på den istället.
 

LS

Panerai
2-Faktor
På vilket sätt har han bemött kritiken? När någon säger att "här har du den" så är det ju något annat fel på den istället.
Menar inte att han bemött den, bara att han håller en god ton. Rent sakligt håller jag med om att han borde sälja rollen först och sen hitta en klocka som stämmer med hans krav, vilket jag redan har sagt.

Nåväl, min poäng var bara att vi skulle försöka hålla oss borta från personangrepp. Sak och person, god jul, carpe diem och allt det där :)
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Snubben är ett troll. Han bara driver med er. Han har inte ens en Sub. Kolla här: https://klocksnack.se/threads/rolex-sub-vs-breitling-chronomat.46705/. Skriver om sin Sub. Den har ju för fan plasten kvar. Det är butikens Sub. Snubben kan ju inte heller stava eller skrivs bättre än en femteklassare. Han är nog typ 12 år och drömmer om en Sub. Wet dreams.
Så enkelt är det inte, har följt honom ett tag, utanför KS, och killen äger ju klockor, även Subben :)
 

Salle

Omega
Snubben är ett troll. Han bara driver med er. Han har inte ens en Sub. Kolla här: https://klocksnack.se/threads/rolex-sub-vs-breitling-chronomat.46705/. Skriver om sin Sub. Den har ju för fan plasten kvar. Det är butikens Sub. Snubben kan ju inte heller stava eller skrivs bättre än en femteklassare. Han är nog typ 12 år och drömmer om en Sub. Wet dreams.

Jag håller helt och hållet med dig. Annonserna är endast i provocerande syfte. Kanske var jag lite hård när jag kallade honom för idiot och ber om Ursäkt för det. Men tycker köp/sälj delen ska vara faktiskt för den som vill köpa/sälja. Tänk om det kommer 20 andra som lägger troll annonser och bumpar, det påverkar negativt riktiga annonser som hamnar längre bak.
 

TouchingEvil

Cartier
Så roligt med folk som är så borta med vinden att de själva inte ens märker det. Jag är varken fejk eller försöker provocera någon bara göra ett byte då jag är feg vad det gäller köp av klocka från utlandet.
Vissa här på forumet blir ja helt seriöst mörkrädd för, skit i å läs min annons om den är så jobbig.
 
P

Philippe Stern

Guest
Så roligt med folk som är så borta med vinden att de själva inte ens märker det. Jag är varken fejk eller försöker provocera någon bara göra ett byte då jag är feg vad det gäller köp av klocka från utlandet.
Vissa här på forumet blir ja helt seriöst mörkrädd för, skit i å läs min annons om den är så jobbig.
Din annons är inte jobbig. Du är det.
 

TouchingEvil

Cartier
Trött på att behöva förklara mig så ja behåller suben och köper en breitling bara så ja slipper höra vissa personer här på forumet lipa
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp