• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tredje gången gillt...

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Var och hämtade denna :)
su9urata.jpg


Lagom stort paket som väger ganska lätt... kan det vara titan inuti månne?
hezyjaba.jpg


Jag har haft denna modell förut och sålde den senaste som jag hade till mattan här på forumet.
a6eru5eq.jpg


Jag kommer inte att släppa denna(!) detta är ju fanimej tredje gången jag köper en exakt likadan. Denna är även fullset med allt som man kan önska som till exempel ficklampa :) (bra att ha när man ligger och kikar på klockan under täcket)
upy7ypy6.jpg


Handledsskott såklart.
pazepu6y.jpg


Jag köpte/bytte till mig detta exemplar från en man på blocket. Jag frågade om han var medlem här, men han svarade nej och sa att han skulle titta närmare på forumet och regga sig senare. Hoppas att du gör det Magnus för här är du alltid bland vänner.
Detta var en riktigt smidig affär och jag planerar som sagt att behålla denna klockan denna gång ;-) men vi får väl se...


B. von Bahr
 

vonbahr

Har fått baka en pizza på menyn
2-Faktor
Smackade raskt på strapet som RicRob slöjdat :)
3evuba4y.jpg
detta är helt klart en favvo-kombo...


B. von Bahr
 

mouqvist

Rolex
Skitsnack!
Du kommer att sälja den snart för att sedan ångra dig och köpa en till igen, du är lika sjuk som vi andra... :banghead:
Grattis i alla fall!
 

digger

Bannad
Var och hämtade denna :)

Lagom stort paket som väger ganska lätt... kan det vara titan inuti månne?

Jag har haft denna modell förut och sålde den senaste som jag hade till mattan här på forumet.

Jag kommer inte att släppa denna(!) detta är ju fanimej tredje gången jag köper en exakt likadan. Denna är även fullset med allt som man kan önska som till exempel ficklampa :) (bra att ha när man ligger och kikar på klockan under täcket)

Handledsskott såklart.

Jag köpte/bytte till mig detta exemplar från en man på blocket. Jag frågade om han var medlem här, men han svarade nej och sa att han skulle titta närmare på forumet och regga sig senare. Hoppas att du gör det Magnus för här är du alltid bland vänner.
Detta var en riktigt smidig affär och jag planerar som sagt att behålla denna klockan denna gång ;-) men vi får väl se...


B. von Bahr


Nu är jag reggad!
Kul att du blev nöjd, jag är också mycket nöjd med min Ball som kom idag :) :

ball_tritium_1024_zpsb193bc95.jpg
 

Bolio

Panerai
Riktigt kul när man hittar tillbaka till samma dinka som man tidigare haft då vet man att det är rätt. Inte allt för ofta man ser att det tar tre gånger till den slut satsen men det här är ju tredje gången gilt så jag tror den stannar denna gång Grattis.
 
Topp