• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tredje Rollen gillt?

hejo

Panerai
Grattis!
Inser mer och mer att jag är på fel forumdel för jag hade stavat:
---tredje rollen gillt---

---tredje rollen gilt---

Men som sagt grattis!
 

hejo

Panerai
Är det inte så att husköp/utbyggnad (i kombination med bankkontakter) öppnar möjligheter?
Reserverar mig för feltolkningar dock ;-)
 

Portofino

Panerai
Grattis till ditt köp och visst är dom härliga!
20140106_113442_2_bestshot_zpsdaf1d602.jpg
Riktigt snygg! I ljuset ser tavlan nästan ut att skifta lite mot det bruna hållet.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Stort grattis! ;) Gillade min men den fick tyvärr lämna plats för annat.
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Stort grattis! ;) Gillade min men den fick tyvärr lämna plats för annat.
Har du haft en med samma tavla?
Får se om den stannar, svårt att fylla upp efter en SubC. Blev jävulskt sugen på nya sd:n men det lär väl dröja ett tag innan den närmar sig de ca 60 som klockbudgeten tillåter atm.
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Har du haft en med samma tavla?
Får se om den stannar, svårt att fylla upp efter en SubC. Blev jävulskt sugen på nya sd:n men det lär väl dröja ett tag innan den närmar sig de ca 60 som klockbudgeten tillåter atm.

Ja jag har haft med samma tavla. Tavlan är grym och jag gillar modellen skarpt men de polerade mittlänkarna gjorde att jag var lite försiktig när jag bar den vilket jag inte är van att vara. Detta gjorde även att jag kände att detta inte var en modell som jag hade velat ha som OWG utan man/jag "behöver" nästan ha något att komplettera den med men detta är som sagt min personliga åsikt och hur jag upplevde den. :)

image.jpg
 

DW6900MS

Audemars
2-Faktor
Ja jag har haft med samma tavla. Tavlan är grym och jag gillar modellen skarpt men de polerade mittlänkarna gjorde att jag var lite försiktig när jag bar den vilket jag inte är van att vara. Detta gjorde även att jag kände att detta inte var en modell som jag hade velat ha som OWG utan man/jag "behöver" nästan ha något att komplettera den med men detta är som sagt min personliga åsikt och hur jag upplevde den. :)

image.jpg

Av samma anledning funderar jag på Nato.
 
Topp