• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Trevlig gratismagasin - Voyage

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
På flygplatsen plockade jag upp en riktigt trevligt gratisblaska vid namn Voyage. Det är ett Affärsresemagasin som man hittar i lounger och flygplatser runt om i Sverige.
image.jpg

Snygga reportage och allmänt trevlig läsning, speciellt när man frontar med klockspecial! Man blandar högt och lågt bland klockorna, men med flera riktigt kul val. Skrivet av Kristian Haagen dessutom!
Notera på stylingtipset, sista bilden, att en Grand Seiko valts! :)

Varför gör jag det här inlägget då? Jag antar att jag har tråkigt på hotellrummet... :bag:

image.jpg

image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Glömde nämna att jag utelämnade ett 10-sidigt inslag med väldigt exklusiva damur (Roger Dubois Tourbillon, Van Cleef etc)
image.jpg
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
What, den har jag inte sett. Vilka flygplatser?

Jag tycker den här stora magazin-maskinen på Landvetter som printer tidningarna direkt är lite ball. :)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Jag har bläddrat i något nummer av den och var väl inte så jätte mycket att läsa men den var gratis så man får väl säga att den var prisvärd i alla fall. Men bildrepotagen var ganska så bra så var mera titta än läsa kvalité på den.
 
Topp