• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Trevlig läsning om....

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Tillverkad i tusen ex 93-94 etc etc, så i min värld platsar den absolut som vintage. Det är väl just den typen av historik som gör det ... ;)

Edit: ...och tack för länken föresten. :)
 

Fixoflex

Patek
2-Faktor
Tackar för länken Davvan!

Tyckte den var cool. Vad svårt det var att förlika sig mig att minutvisaren är pilvarianten, blev ju mycket märkligt av ren vana .. eller ser jag helt galet på det!?
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Nje, den där generiska boetten är inte så trevlig, EPSA? Finns saltare, typ en Breil MM eller Squale MM om du frågar mig.
smm2.jpg


2ylqq74.jpg
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Tror bestämt att jag postat nån bild här på min fars Armée de Terre..
Om inte så får jag skumma igenom arkivet :)
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Stenhård!
Minutvisaren, vridningen och framförallt boetten gör den sådär skönt funktionellt överdriven:)
Gillas
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Jag tror inte han är intresserad av att sälja den. Om den nu är sådär ovanlig så är det kanske läge för mig att förvärva den istället ;)

Det ska jag komma ihåg.... du minns väl hur det gick för Gunnar på Lidarende. Jag är lika långsint som hans donna var....
 
Topp