• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Trevligt!

P-A

Sir Spamalot
Sen KS startades så har det kommit en massa nya medlemmar som har spridit glädje och inlägg runt sig som en annan har spridit hembräntsdunkar genom åren :)
Och i allt detta så har det även kommit några tjejer, känns bra att det inte är total korvfest längre!
Bra jobbat alla och ett speciellt välkommet till alla nya (då menar jag inte oss gamla uvar som lurkat runt på gamla forat i en massa jävla år)!

GLHF!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Kul att det märks att fler är aktiva! Kollade statistik idag och noterade precis samma sak. :).

Någonstans måste vi alla lyckats med forumet, då fler vågar skriva sin första post. Men det är ju så att nya medlemmar blir mottagna med öppna armar här på Klocksnack.
Så, ni lurkare som inte vågar skriva med rädsla för att er klocka (eller samling) inte "duger" - SLÄPP den tanken omgående. Bli en del av gänget i stället. :)

Tycker att det är lika kul idag som den 3e september, då jag tryckte på den stora röda knappen och öppnade upp dörrarna till forumet för alla andra.
Tack för att ni gjort Klocksnack till vad det blivit.
 

3AMEternal

Omega
2-Faktor
Kul att det märks att fler är aktiva! Kollade statistik idag och noterade precis samma sak. :).

Någonstans måste vi alla lyckats med forumet, då fler vågar skriva sin första post. Men det är ju så att nya medlemmar blir mottagna med öppna armar här på Klocksnack.
Så, ni lurkare som inte vågar skriva med rädsla för att er klocka (eller samling) inte "duger" - SLÄPP den tanken omgående. Bli en del av gänget i stället. :)

Tycker att det är lika kul idag som den 3e september, då jag tryckte på den stora röda knappen och öppnade upp dörrarna till forumet för alla andra.
Tack för att ni gjort Klocksnack till vad det blivit.

Ja, tack. Mycket trivsel har det blivit (och jag har lärt mig SUPERMYCKET av många av forumets medlemmar, sådant som varit mycket värdefullt när jag sedan t.ex. givit mig iväg på egna klockefterforskningar ute på world wide web. Minns bl.a. ett trevligt välkomstmeddelande från dig, @daviden när jag hittade hit 2017!
 
Topp