• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Trippel paket öppning , 1 strap och 2 st 36000 Hi-Beat dinkor ;)

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Inga jätte bra bilder , stress fotar eftersom jag måste rusa ner till urmakaren och öppna dinkorna för lite snabb inspektion ! ;)

Som sagt TRIPPEL ÖPPNING ....:
be8ury3a.jpg


Först ut de stora paketet , störst går först som det heter. Äcklig inplastad låda ( tobaks doft)
e4u2atu3.jpg


Öppnat upp lådan och ännu mer tobaksdoft ! Plus en Grand seiko 36000 dunkare i ganska mögligt skick!!!
ybumagum.jpg

yvusu8up.jpg

2ygu3a4u.jpg

4edanavu.jpg

ubu2u2yz.jpg

e2e6eruz.jpg


Nästa ut i ännu mögligare skick !!
zavebaru.jpg


Luktar inget om detta paket :)
yjusaje7.jpg

En jävla massa toa papper dock ! Men inuti allt papper taaa daa ! En till 36000 dunkare i
mögligt skick den med ! Zenith El Primero
nuqe3a3a.jpg

utadezy6.jpg

asaba4en.jpg

asydanum.jpg

se5edu7y.jpg


Sist ut det minsta paketet från Easy rider !
judyhapy.jpg

y4azeqag.jpg


Ett ruggat vintage stuk racing läder i röd ton !
8yte2azy.jpg


Tackar tackar Easy rider ! Hur skönt som helst sitter bandet på armen. Jag tyckte det blev grymt bra till mitt slitna klock tillskott :)

Vad tycker ni ?
9emapega.jpg

tasanu8e.jpg

ana9u9aq.jpg

6y2a4e3e.jpg





Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Fint! Det är som sagt det där med rött och brunt. Tycker det blev ok men inte helt övertygad, sätt stuk på bandet i vart fall! Den där zenithen alltså...
 

mega

Rolex
Coolt med hi-beat, måste bara skaffa en sådan någon gång. Tickar ganska hysteriskt kan jag tänka mig ?
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Fint! Det är som sagt det där med rött och brunt. Tycker det blev ok men inte helt övertygad, sätt stuk på bandet i vart fall! Den där zenithen alltså...

Köpte ju bandet innan dinkan ;) kunde inte vänta. Men jag tror att samma stuk på bandet men beige färg kan bli ännu bättre. Eftersom urtavlan är åt de hållet. Den är ju inte direkt vit längre haha


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Zenithen är riktigt grym... Hur är skicket på den?

Ska fixa lite bättre close up bilder. Men boetten är ok , inga direkt hack. Knapparna och kronan är bra och bakstycket ok. Sen kommer vi till urtavlan. Du fick ju ett smakprov på en av bilderna men den är rätt sliten. Men va fan , den är köpt 1970 och använd. Å jag älskar vintage , så jag är inte ledsen. Tycker faktiskt det är mer charmigt på en sådan här gammal häck, när man ser att tiden har nött den :)

Skall ner till urmakaren kl 21 och se så att allt står rätt till med urverket också. Så än sitter man inte säker, finns många fula fiskar !


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Grymma! Fina märken du väljer. Bra smak! ;)
Finns en urmakare i UK som är auktoriserad på Zenith och kan fixa verksdelar om det skiter sig. Ska ha hyfsade priser också.
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Grymma! Fina märken du väljer. Bra smak! ;)
Finns en urmakare i UK som är auktoriserad på Zenith och kan fixa verksdelar om det skiter sig. Ska ha hyfsade priser också.

Om man har otur , logiskt sätt kan man ju åka på tull avgift när man får tillbaka paketet ifall man drar iväg den utomlands ?


Skickas från min IFÅN 5S via Tapatalk
 
Topp