• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Tritiumbonanza! H3 Tactical & Swiss (STOR prissänkning)

EDIT 2: Tokprissänkning, galet billigt, drar tillbaka helt om en vecka och sparar om de inte går iväg.

EDIT: Dålig respons här... Då jag är otålig är jag nu öppen för bud och byten.

Hej, jag har ivrigt förköpt mig, och bjuder därför ut ett par nya klockor.

Info som gäller samtliga ur.

Alla klockorna är nya , men har ett par år på nacken från skylt/lager, så det kan vara lite dammiga och något enstaka märke kan finnas, se bilder. Nytt batteri sattes i hos trevliga Erikson Ur i somras. Lysmassa i form av Tritiumfyllda små glastuber med en hållbarhet på massa år. Lyser alltid utan uppladdning. Mer info går att hitta här: www.h3tactical.ch
Finns i Sthlm.
Betalning:
Swish
Retur: Helst inte men självklart om ngt skulle vara fel beskrivet.
Byten: Helst inte det heller, men man vet ju aldrig. . . Seikodykare är väl det som är mest aktuellt, när jag tänker efter är jag småsugen på ngn G-Shock också.
Referenstråd: https://klocksnack.se/threads/kristofer-hall.10371/

Som vanligt stort tack till KS!


H3 Tactical Commando (2)
Ronda Quartz Cal. 5030.D, Ø44mm, kommer i original låda, med manual samt icke ifyllt cert.
Nypris 4495:- Nu 2500:-
H3-Tactical-Commando-1.jpg
H3-Tactical-Commando-2.jpg


-----------------------------------------------------------------------------------------

H3 Field Ops, Dessert (3)
Ronda Quartz Cal. 5030.D, Ø42mm utan kronan, kommer i original låda, med icke ifyllt cert.
Nypris 3495:- Nu 2500:-
H3-Field-Ops-1.jpg
H3-Field-Ops-2.jpg


-----------------------------------------------------------------------------------------

SÅLD H3 Field Ops, Olive Drab (4)
Ronda Quartz Cal. 5030.D, Ø42mm utan kronan, kommer i original låda, med manual samt icke ifyllt cert.
Nypris 3495:- Nu 2500:-
H3-Field-Ops-green-1.jpg
H3-Field-Ops-green-2.jpg


-----------------------------------------------------------------------------------------

Swiss Aviation (5)
Ronda Quartz Cal. 5020.B, Ø42mm utan kronan, kommer i original låda, med manual samt icke ifyllt cert.
Nypris 4969:- Nu 1500:-
Swiss-Aviation-1.jpg
Swiss-Aviation-2.jpg


-----------------------------------------------------------------------------------------

Swiss Outdoor (6)
Ronda Quartz Cal ?Ø40mm utan kronan, kommer i original låda, med icke ifyllt cert.
Med Stållänk Nypris 3965:- Nu 1500:-
Med Siliconband Nypris 2995:- Nu 1500:-
Swiss-Outdoor-1.jpg
Swiss-Outdoor-2.jpg
Swiss-Outdoor-3.jpg


-----------------------------------------------------------------------------------------

H3 Tactical Trooper Colors (1)
Ronda Quartz Cal ? Frän färg, boet i ngn sorts plast/composit, baksidan skruvad i rostfritt.
Nypris 1495:- Nu 800:-
H3-Tactical-Trooper-1.jpg
H3-Tactical-Trooper-2.jpg



 
Senast ändrad:
Topp