• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tropic band på Omega forums

Fadershan

Patek
Sådärja, då har jag hämtat ut två gamla fuktiga källar.. tropic sport! Luktar ju inte vanilj direkt! ;)
IMG_20170807_200832.jpg
 

Fadershan

Patek
Fadershan köpte du dem av samma säljare? Vet du vilka färger och storlekar han har kvar?
Japp, Omegastar. Han sa att han hade de flesta kvar från ursprungsannonsen. Vill minnas att det var 18 och 20mm, inga 19. Vet iaf att han hade svart och electric blue i 20 som jag köpte. Haha 9mån.. Frugan fråga vafan det var som lukta när jag kom in.. och då var de ändå kvar i plastpåsen haha
 

marconimotet

Vacheron
2-Faktor
Japp, Omegastar. Han sa att han hade de flesta kvar från ursprungsannonsen. Vill minnas att det var 18 och 20mm, inga 19. Vet iaf att han hade svart och electric blue i 20 som jag köpte. Haha 9mån.. Frugan fråga vafan det var som lukta när jag kom in.. och då var de ändå kvar i plastpåsen haha
Nästan så man saknar doften ;) Har inget Tropic Sport hos mig för tillfället. Kanske ska kontakta honom. 20 mm funkar fint att pressa in även på klocka med 19 mm mellan luggarna så det är inga problem :)
 

rogart-63

Patek
Kan vara intresserad om han har några kvar. Vad kan frakten gå på. Var ett tag sen han bump sin annons på OF?
Nån mer som är på isåfall? Om det går att lösa?
 

rogart-63

Patek
Här är vad som finns. Lite beroende på vad ni vill ha och hur många. Så priset lite olika. Jag tar emot och packar om i vanligt kuvert. Kostar 7:- - emballage. Delar på frakten hit. Ska se om jag hittar några billiga påsar. Beställning via PM . Ska vi sätta nån deadline?
16 mm. Red, black and white 15€
18 mm. Petrol blue 40€
18 mm. White 40€
19 mm. Dark petrol blue 45€
20 mm. Electric blue 40€
20 mm. Black 45€
22 mm. Green 40€
22 mm. White 45€
Med dagens € kurs €45 = 432:- + 30:- frakt + 7 :-inom sverige + emballage 10:- . Ca 480 :- för ett svart 20 mm band.
 

marconimotet

Vacheron
2-Faktor
Här är vad som finns. Lite beroende på vad ni vill ha och hur många. Så priset lite olika. Jag tar emot och packar om i vanligt kuvert. Kostar 7:- - emballage. Delar på frakten hit. Ska se om jag hittar några billiga påsar. Beställning via PM . Ska vi sätta nån deadline?
16 mm. Red, black and white 15€
18 mm. Petrol blue 40€
18 mm. White 40€
19 mm. Dark petrol blue 45€
20 mm. Electric blue 40€
20 mm. Black 45€
22 mm. Green 40€
22 mm. White 45€
Med dagens € kurs €45 = 432:- + 30:- frakt + 7 :-inom sverige + emballage 10:- . Ca 480 :- för ett svart 20 mm band.
Bra initiativ. Skickar PM till dig ikväll.
 
Topp