• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tropic band på Omega forums

rogart-63

Patek
Undrar lite om nån vet hur det funkar ? Har fått en summa av säljaren . xxx + 4% paypal fee . Sen har jag fått en paypal invoice från säljaren . Och då läggs det en avgift på mig oxå . Tar paypal dubbla avgifter ? Eller ska inte säljaren skriva den summa han vill ha ut . Och jag betalar för paypal avgiften automatisk .

Glöm detta jag har för många siffror i huvudet . Det blev summan i dollar .Sen räkna jag på det . Vilket blev ett helt annat slutsumma . Nu är allt betalt och förhoppningsvis på G .
 
Senast ändrad:

rogart-63

Patek
Jäv..... vad frimärken .Trodde först att det var paketet som såg ut så :) men det är belamrat med frimärken i olika valörer . Ser inte mycket ut för världen . Mycket pengar blir det . Skönt att det landat så långt .
DSC04944.JPG
DSC04946.JPG
 

rogart-63

Patek
Nu har nästan alla betalt . Måste säga att ni är verkligen skötsamma . Tackar och bugar . Kommer tejpa igen kuverten ordentligt innan jag lägger dom på lådan . Håller tummarna för att postnord ska sköta sig och leverera oskadade och att dom kommer fram i tid .
Hoppas ni alla blir nöjda med era band . Kan inte säga att dom lukta gott:eek: . En blandning av vanilj och instängd källare . Men det brukar försvinna rätt snabbt . Posta gärna en bild på era band och klocka .
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Nu har nästan alla betalt . Måste säga att ni är verkligen skötsamma . Tackar och bugar . Kommer tejpa igen kuverten ordentligt innan jag lägger dom på lådan . Håller tummarna för att postnord ska sköta sig och leverera oskadade och att dom kommer fram i tid .
Hoppas ni alla blir nöjda med era band . Kan inte säga att dom lukta gott:eek: . En blandning av vanilj och instängd källare . Men det brukar försvinna rätt snabbt . Posta gärna en bild på era band och klocka .
Hehe får montera det direkt och använda det alternativt hänga ut det på en lina under helgen. Tycker det är du som är duktig, först klockställ och nu detta :)
 

Carlton

Cartier
Är det att rekommendera att vädra bort lukten utomhus? Eller kan banden förstöras då. Bor i en etta så har limiterade vädringsmögligheter :)D)
 
Häng dem på fönsterblecket, de tål nog väder och vind? Kanske ska hålla ett öga på dem vid massor med minusgrader så de inte blir stenhårda och spricker eller nåt, men i övrigt kan de inte påverkas :)
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Bästa sättet att få bort lukten är att använda bandet så ofta man kan. Annars är det bara att ha bandet framme och inte låta de ligga förpackade för då suger den bara sin egen lukt hela tiden. Därför de luktar som de gör idag.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Tack så mycket, mina ligger på vädring. Hoppas att den gamla källardoften försvinner lagom till jul så att de kan användas :)
 
Topp