Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Tror ni man...

Diskussion i 'Diskussion' startad av 16610, 12 maj 2013.

1. 16610
    Trådstartare

16610 Baron

Från:
    BORÅS
    Kan påverka ens barn att börja gilla klockor osv?
    Ska man undvika allt vad klockor heter/är?
    Är det någon som har något svar eller tyckande ang detta?
    Här provar sonnen DJ från 1987. Fin kläder på osv:) Philip 110225-xxxx

2. 16610
    Trådstartare

16610 Baron

Från:
    BORÅS
    Särskrivning punkt...

3. ZQT

ZQT The Banker

Haha, det går väl att tjöta hål i huvudet på dom? Dessutom brukar väl, teoretiskt, barns beteende ligga nära föräldrars eller närstående vuxna? Go for it säger jag!

4. jabla

jabla Förgöraren

Från:
    Helsingborg
    Prägla honom på för stora klockor är helt rätt de kommer snart att vara så ute att veckopengen räcker :)

5. JS

JS Friends of KS

Ska börjas i tid, någon ordning får det ju ändå vara

6. 16610
    Trådstartare

16610 Baron

Från:
    BORÅS
    Han har lite svårt att ha på sig klocka än. Men tycker det är viktigt kunna klockan(då behöver man en) knyta skorna, osv. Man ska väl inte ha en mobil och läsa av tiden? Hoppas inte jag ställer till det nu;)

paradis gillar detta.
  7. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    Klart ungarna måste lära sig! Har själv spenderat dagen idag med att hjärntvätta min snart 1,5 år gamla dotter med F1, klockor och hiphop.
    Hon å andra sidan gör sitt bästa för att hjärntvätta mig med Molly Mus... :D

ZQT och cheepo63 gillar detta.
  8. cheepo63

cheepo63 Läderjesus

Från:
    Strängnäs
    Molly mus låter som en dröm i mina öron. Själv vart jag hjärntvättad med Teletubbies från morgon till kväll. Vilken pärs, men den tiden är gudskelov över.

Scaramanga gillar detta.
  9. medinfoto

medinfoto Präst

Från:
    Borås
    Dottern (6 år) har haft på sig en Gul jag plockade upp i second hand butik (10:-, ser liknande för 399:- nya på nätet :D) senaste veckan. Verkar gilla den!

PS: Måste säga att många barnklockor jag ser (de flesta) är rätt korkade designmässigt. Dottern har fått några i present tidigare och de har hästar eller fiskar istället för visare, det är såpass illa att inte ens jag kan läsa av dem korrekt.

10. Chrisse

Chrisse The King of Jesters

Från:
    Göteborg
    Jobbat på det i många år, även om dottern inte idag bär Big Pilot, så iaf Hello Kitty klocka

11. Bojke

Bojke Fjunis

Det är kanske inte så viktigt, men jag är tvungen att fråga om jag ska få någon sömn i natt: roterar bezeln?

12. medinfoto

medinfoto Präst

Från:
    Borås
    Nepp, tyvärr inte. Hjälper henne att reda ut minuterna dock, så den är inte helt bortkastad!

Mårtenssons ur Brookfield