Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Trubbel i paradiset...

Diskussion i 'Diskussion' startad av RicVin, 4 juli 2013.

1. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Bytte till sommarkläder på Dwellern idag. Har ju inte haft ngt annat än PO chronon på armen i över en vecka så jag kände mig nästan tvingad att ta ngt annat idag. "Den store" var INTE glad över att bli åsidosatt... Se vad surt han blänger ...

Var lika bra att han fick gå in och leka med de andra medan Dweller och jag fick lite "egentid" med varandra...
    Dweller +2xOliv...

Helt klart en OK sommarcombo det med! Eller ska jag testa ett sandfärgat bagageband?!

Chrisse, jabla, Aquaracer2 och 3 andra gillar detta.
  2. Hardy

Hardy Thug

Från:
    och till
    Mumma!!!!

3. Criss Cross

Criss Cross Friends of KS

Från:
    Stockholm
    2 pampiga bestar

4. 80s

80s Präst

Från:
    Sveriges ursprung
    Två mycket fina klockor. Min åsikt är att din sea-dweller trivs bäst, är snyggast med orginallänk!

RicVin gillar detta.
  5. RicVin
    Trådstartare

RicVin Mr fredagsmys

Jag veeeet! Håller även med dig! Men jag tycker Nato ser så förbannat cool och snyggt ut när jag ser andra som bär sina klockor på nato så jag måste testa då och då..

6. Wollen

Wollen Barfly

SD på länk! Ett sandfärgat kan dock vara snyggt.

7. Jockinho

Jockinho Friends of KS

Från:
    Motala
    Oliv är snyggare än sandfärgat imo, ser bra ut :) Blått kan va rätt fint med till sub med. Inte tänkt på att testa mesh? Det tycker jag fungerar hyfsat på suben (även fast länk är bäst, men roligt variera sig!)

8. På med länken ;)

Fast det ser bra ut...

easy rider gillar detta.
  9. Kniven

Kniven Stadsbo

Från:
    Skåne
    Fram till kräftpremiären kan natot få sitta på... Tycker inte du ska hålla dig till någon speciell färg, byt till du storknar.

10. Scaramanga

Scaramanga Friends of KS

Från:
    Norrland
    Jag kör mesh på min Snowflake och är mycket positivt överraskad :) Try it!

Mårtenssons ur Brookfield