• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Trubbel i paradiset...

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bytte till sommarkläder på Dwellern idag. Har ju inte haft ngt annat än PO chronon på armen i över en vecka så jag kände mig nästan tvingad att ta ngt annat idag. "Den store" var INTE glad över att bli åsidosatt... Se vad surt han blänger ...
360FECA6-784C-4132-AF1B-6122BD56FEAB-138-000002E92E40173A_zpsb7708718.jpg


Var lika bra att han fick gå in och leka med de andra medan Dweller och jag fick lite "egentid" med varandra...
Dweller +2xOliv...
1DB2A677-EA6E-409B-9A59-9124C8C1D537-138-000002E7BB04E738_zps604b55b6.jpg


Helt klart en OK sommarcombo det med! Eller ska jag testa ett sandfärgat bagageband?!
 
D

Deleted member 1265

Guest
Två mycket fina klockor. Min åsikt är att din sea-dweller trivs bäst, är snyggast med orginallänk!
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Två mycket fina klockor. Min åsikt är att din sea-dweller trivs bäst, är snyggast med orginallänk!
Jag veeeet! Håller även med dig! Men jag tycker Nato ser så förbannat cool och snyggt ut när jag ser andra som bär sina klockor på nato så jag måste testa då och då..
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Oliv är snyggare än sandfärgat imo, ser bra ut :) Blått kan va rätt fint med till sub med. Inte tänkt på att testa mesh? Det tycker jag fungerar hyfsat på suben (även fast länk är bäst, men roligt variera sig!)
 

Kniven

Cartier
Fram till kräftpremiären kan natot få sitta på... Tycker inte du ska hålla dig till någon speciell färg, byt till du storknar.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Oliv är snyggare än sandfärgat imo, ser bra ut :) Blått kan va rätt fint med till sub med. Inte tänkt på att testa mesh? Det tycker jag fungerar hyfsat på suben (även fast länk är bäst, men roligt variera sig!)

Jag kör mesh på min Snowflake och är mycket positivt överraskad :) Try it!
 
Topp