Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Trygg köp hos handlare

Diskussion i 'Diskussion' startad av Chris, 28 juli 2013.

1. Chris
    Trådstartare

Chris Torpare

Hur går man tillväga rent praktiskt om man vill göra upp en affär hos en auktoriserad handlare i det fall man hittat en klocka på annons??

2. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Tråd flyttad till Diskussion. :)

3. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Och för att svara på topic så är min erfarenhet att handlare inte är så pigga på att upplåta lokal för privataffärer. Kanske är de mer välvilliga om ett äkthetsintyg eller liknande skaffas i samband med att affären görs upp. Mitt tips är väl att kolla med handlaren...

yonsson och Porsan gillar detta.
  4. Ricrob

Ricrob Friherre

Precis, ring och kolla/boka tid för äkthetskoll och sedan kan ni ju strosa till närmsta bank och flytta deg.

Varför har du JoberMan som avatar förresten? Känner ni varandra?

5. Chris
    Trådstartare

Chris Torpare

Hm JoberMan....Nja det är väl snarare en gammal filmstjärna från en lika gammal film om ett krig som ägde rum för länge sedan och som inte var så framgångsrikt för någon av parterna (som det väl brukar vara alltså).

Bra jag gör så inför mitt köp !!

Mårtenssons ur Brookfield