• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Trygg köp hos handlare

Chris

Breitling
Hur går man tillväga rent praktiskt om man vill göra upp en affär hos en auktoriserad handlare i det fall man hittat en klocka på annons??
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Hur går man tillväga rent praktiskt om man vill göra upp en affär hos en auktoriserad handlare i det fall man hittat en klocka på annons??

Och för att svara på topic så är min erfarenhet att handlare inte är så pigga på att upplåta lokal för privataffärer. Kanske är de mer välvilliga om ett äkthetsintyg eller liknande skaffas i samband med att affären görs upp. Mitt tips är väl att kolla med handlaren...
 

Ricrob

Patek
Precis, ring och kolla/boka tid för äkthetskoll och sedan kan ni ju strosa till närmsta bank och flytta deg.

Varför har du JoberMan som avatar förresten? Känner ni varandra?
 

Chris

Breitling
Hm JoberMan....Nja det är väl snarare en gammal filmstjärna från en lika gammal film om ett krig som ägde rum för länge sedan och som inte var så framgångsrikt för någon av parterna (som det väl brukar vara alltså).

Bra jag gör så inför mitt köp !!
 
Topp