Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Avslutad Tudor 7017/0 Date + Day Silver -

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av Joshua3, 13 oktober 2015.

1. Joshua3
    Trådstartare

Joshua3 Friends of KS

Jag har bestämt mig för att sälja av flera klockor som är mindre då jag har ganska stora armar, se övriga annonser också, har Tudor, Oris, Omega, Certina ute nu... /Tack

Tudor 7017/0 Oyster Prince
    Date + Day
    Runt år 1978 enligt serienummer
    38mm Jumbo case
    Rolex Krona, Rolex text på bakstycke
    Self-winding (Automatisk, dras upp av handrörelsen)

Säljes med aftermarket länk utan logga som klarar upp till 20-21cm arm (eller kortare)
    20mm lugg bredd

Servicehistorik: Helservad under 2014, kvitto finns
    Går således mycket bra och växlar dag och datum bra, man kan ställa datum utan dag enligt snabbprincip.
    testade watchwinder: +4 s/d 283grader 0.4ms
    Tavla och visare: se bilder, engelsk dagskiva , silver
    Verk: ETA verk, mätt upp gångreserv på 49h
    Krona: skruvad krona med Rolex logo

Serienummer: 880xxx

"glas": Nybytt i samband med service, plast , på bilderna är det det gamla glaset på de flesta

Pris: 14000kr

Byte Black bay kunde vara intressant, med nån mer klocka och eller pengar

Returpolicy: Ingen vid face to face, annars enligt överenskommelse.
    Finns i Göteborg (med omnejd)
    Kan också skickas med värdefrakt.

OBS! många bilder har det gamla glaset på med en minimal spricka vid kl 12.00, det byttes i samband med servicen

Kontakta mig för mer bilder och info

_MG_3345.jpg _MG_3889.jpg _MG_3904.jpg _MG_3941.jpg _MG_3951.jpg _MG_3954.jpg _MG_3959.jpg _MG_4007.jpg tmp_17288-IMG_20151016_080036-214587324.jpg indexwwww.jpg _MG_3354.jpg _MG_3956.jpg _MG_3964.jpg _MG_4013.jpg _MG_5630.jpg

Senast ändrad: 27 oktober 2015
    Stefanweei, shpeo97bat, Pilot och 10 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps