• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor 73190 (Mini-Sub 33 mm) - 11tkr

Utforskaren

Cartier
2-Faktor
Säljes Tudor 73190 på originallänk. Har inget cert eller originalbox (dock en standard Rolexbox som kan följa med). Klockan kvalar in på 33mm och känns som en ypperlig present åt sin respektive, alt någon med fagra handleder. Jag köpte klockan 15 aug, som en present inför en kommande bemärkelsedag i oktober, men nu hittat en annan klocka jag ämnar ge istället och då får denna fortsätta vidare. Har tyvärr ingen information om tidshållning eller servicebehov. Går fint att dra upp, men inte lika lent som min Explorer. Bezelen har ett litet hack vid 27, men i övrigt är den i grymt skick. Säljes helst F2F i Stockholm, ingen retur. Referenser finns.
Bifogar även en bild tillsammans med en 36mm Explorer för att se storleksförhållandet.


PRIS: 11 000 kr (tidigare 12 000 kr)

image1.JPG

image2.JPG
image3.JPG
image4.JPG
tudorexplorer.JPG
 
Senast ändrad:
Topp