• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Tudor 79280P

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Lägger ut min Tudor till försäljning, vet egentligen inte riktigt varför. Är en underbar klocka som hängt med mig länge. Har bara en gnagande känsla av att jag vill få in något nytt då jag länge känt att mitt intresse för klockor bara blivit mindre och mindre, detta kanske är medicinen.

Nog om mina problem. Klockan är inköpt i nov -04 hos fd Douglas Krook i Malmö. Senast servad hos Bergströms Gbg i juni -13. Klockan går super +/- 1-2s, har aldrig varit några problem med den. Är mycket försiktig med mina klockor och denna är inget undantag, skicket är grymt, bara hairlines, dock spår av bandbyten vid hornen.

Förutom alla tillbehör ingår även 2st orginalskinnband och en svart urtavla.

Returpolicyn är att om klockan inte motsvarar dina förväntningar återgår köpet mot full betalning inom 48h. Klockan ska då returneras med värdefrakt i det skick klockan levererades i (dokumenteras av mig).

Priset sätts till 25500:- inkl frakt.
Inga byten är av intressen och min prutvilja är rätt låg.

HXPwuGk.jpg

L2l9I0n.jpg

ag2yDh5.jpg

nZTP2eC.jpg

4b0p9KU.jpg

106MIvY.jpg

YArRQjR.jpg

sXr7O3X.jpg

xY8pFEE.jpg

Qja3jxr.jpg


/Andy7750
 
Topp